Hledá se Marketing Manager pro Refresher
Pojď se starat o značku Refresher v Česku, na Slovensku a možná i na dalších trzích.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Hledá se Marketing Manager pro Refresher
Pojď se starat o značku Refresher v Česku, na Slovensku a možná i na dalších trzích.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Jsme Refresher, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě článků, jejichž cílem je primárně zabavit, tvoříme hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.
Záleží nám na tom, kam se naše společnost ubírá, proto se zajímáme i o celospolečenská témata a prosazujeme hodnoty, o které se opíráme: slušnost, pravdu, nenásilí, pomoc slabším, toleranci, ekologii či odpovědný přístup k drogám.
Prémiový obsah pro moderní cílovou skupinu podporují tisíce mladých lidí v Česku. Jsme první online lifestylový magazín v Česku a na Slovensku, který přišel s placeným obsahem. Stále vymýšlíme něco nového, každý den se zlepšujeme – ať už při tvorbě obsahu, jeho aktuálnosti, managementu, nebo v rámci technických vylepšení na stránce.
Proč hledáme marketingového manažera
- Neustále se rozšiřujeme a rosteme. Věnujeme se širokému spektru témat, komunikujeme na velkém množství kanálů, na kterých nás pokaždé sleduje trochu specifická cílová skupina. Tvoříme spoustu kvalitního obsahu, produkujeme videa, spolupracujeme se značkami a s inzerenty, akcemi. Hledáme někoho, kdo dohlédne na naši značku a positioning v případech, kdy něco komunikujeme směrem k čtenářům a partnerům. Budeš mít na starost i brand Refresheru. Ten je jako extrémně talentovaný člověk, kterého je třeba trošku dát do latě a ujistit ho, že jde správným směrem, říct mu jeho silné stránky, které už dávno má, jen je neumí zformulovat.
- Stále více se zaměřujeme na výkon našich reklamních kampaní a pracujeme s našimi čtenáři. Máme nekonečná data, je třeba jim dát smysl. Budeš spolupracovat s kolegou, který bude mít na starosti performance/growth marketing.
Co budeš dělat
- Pečovat o značku Refresher a synchronizovat aktivity redakce, produkce, videoobsahu, HR a obchodního oddělení, aby byly v souladu s vnímáním značky, jakého chceme dosáhnout.
- Dělat průzkum trhu ve frekvenci, která nám poskytne dostatečný přehled o trhu médií, vnímání a zákaznickém chování našich čtenářů. Podíváš se na naši strategii a strategickou pozici a následně nastavíš a doladíš požadované vnímání značky.
- Spolupracovat při nastavování brandu a následně zadávat výrobu komunikačních prvků na naše kanály – například facebookové posty, instagramové posty a stories, linkedinové posty, videa a podobně. Nechceme, abys je vyráběl/vyráběla ty, ale musíš být schopný/schopná tyto výstupy zrealizovat bez vstupu kreativy. Vyžaduje se procesní i kreativní samostatnost v případě, pokud to kapacity kolegů v týmu nebudou zvládat.
- Pracovat se zákaznickou (čtenářskou) cestou od poznání značky čtenářem až po změnu na loajálního podporovatele.
- Pomáhat navazovat a nastavovat mediální spolupráce, vztahy s festivaly, filmovými distribučními společnostmi, bankami, telekomunikačními operátory a dalšími značkami.
- Budovat komunitu a vztahy s našimi čtenáři, předplatiteli.
- Řídit tým junior brand specialisty, growth marketéra a brand engagement týmu.
- Budeš mít k dispozici copywritery, grafiky, kameramany, creative directora, programátory. Budeš těžit primárně z interních kapacit, budovat vlastní tým.
Požadované schopnosti a zkušenosti
- Relevantní zkušenosti – alespoň 3 roky, ideálně 5 – v oblasti marketingu, ideálně blízko k marketingovému managementu a managementu značky. Pozice je spíše seniorská než juniorská.
- Prokazatelný přehled o aktivitách Refresheru, vývoji značky a cílové skupině.
- Prezentační schopnosti a vizuální cítění.
- Marketingové vzdělání. Vysvětlíš nám, proč je důležitý brand Refresheru a jakou roli hraje v marketingu, ale i jiných odděleních.
- Ideální (téměř perfektní) anglický jazyk. Co když jednou půjdeme do světa? Překládat ti prezentace nebudeme.
Požadované osobnostní vlastnosti
- Komunikativnost
- Asertivita
- Leadership
- Upřímnost
- Proaktivita
- Nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat jiné.
- Vytrvalost a odolnost
- Cit pro pořádek a detail
- Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.
Co u nás najdeš
- Silnou značku, ze které můžeš udělat ještě silnější.
- Lidi, které jejich práce baví a často je součástí i jejich osobního života.
- Relativně rychle rostoucí firmu.
- Možnost rozvíjet lidi a mít pozitivní vliv na jejich budoucnost.
- Budeš pracovat ve finančně nezávislé firmě, která měsíčně obsluhuje přibližně dva miliony lidí, má 10letou historii a silné jméno na mediálním trhu.
- V pohodě lidi, uvolněnou atmosféru.
- Spoustu komunikace online a využití různých inovativních nástrojů.
- Vstupy na festivaly, lístky do kina, slevy na oblečení.
- Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směrování projektů a samotné firmy.
- Kredit na knihy, semináře, workshopy, které přispějí k tvému profesnímu a osobnostnímu růstu.
Plat a nástup
- Podle dohody.
- Od 2 000 eur, ideálně živnost, bonusy a KPI jsou předmětem diskuse.
- Finální odměna závisí na zkušenosti, nemáme problém jít značně výš nebo nastavit relativně rychlou posloupnost platu na základě splnění vzájemně dohodnutých předpokladů.
- Base v Praze nebo Bratislavě.
Co máš udělat a kam to poslat
1. BIO
Pošli nám krátké bio o sobě. Popiš se jako osoba; ne své pracovní zkušenosti, ale svou povahu, cíle, zájmy.
2. Pracovní zkušenosti
Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil/naučila. Co jsi vystudoval/vystudovala a co tě baví. Přilož i seznam předchozích pracovních zkušeností ve strukturované podobě.
3. Co tě baví
Napiš, co tě baví. Klidně se rozepiš nebo uveď pouze klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ.
4. Proč ty a proč u nás
Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, jaké jsou tvé silné stránky a co můžeš přinést do Refresheru.
5. Kdy bys mohl/mohla nastoupit
6. Otázky
Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na job@refresher.cz s předmětem #MARKETINGMANAGER. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Odpovíme, jen pokud splníš výše vyjmenované požadavky a pokud budeme mít zájem.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.