Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Refresher

Hledá se Marketing Manager pro Refresher

Pojď se starat o značku Refresher v Česku, na Slovensku a možná i na dalších trzích.

Gabor Boros
9. květen 2022, 10:28 Čas čtení: 3:24
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Hledá se Marketing Manager pro Refresher
Zdroj: REFRESHER
Refresher
1
Gabor Boros
9. květen 2022, 10:28
Čas čtení: 3:24

Hledá se Marketing Manager pro Refresher

Pojď se starat o značku Refresher v Česku, na Slovensku a možná i na dalších trzích.

Gabor Boros
9. květen 2022, 10:28
Čas čtení: 3:24
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Hledá se Marketing Manager pro Refresher
Zdroj: REFRESHER
Odebírat newsletter REFRESHERu
10 nejlepších článků Refresheru, jednou za týden. Pokud tě emaily přestanou bavit, tak je kdykoli zrušíš. Zadáním emailu souhlasíš s podmínkami portálu.

Jsme Refresher, hlas moderní generace. Dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Kromě článků, jejichž cílem je primárně zabavit, tvoříme hodnotné a naučné texty, představujeme lokální hudebníky, podnikatele a jiné šikovné lidi, píšeme recenze, natáčíme reportáže a různá videa.

 

Záleží nám na tom, kam se naše společnost ubírá, proto se zajímáme i o celospolečenská témata a prosazujeme hodnoty, o které se opíráme: slušnost, pravdu, nenásilí, pomoc slabším, toleranci, ekologii či odpovědný přístup k drogám.

 

Prémiový obsah pro moderní cílovou skupinu podporují tisíce mladých lidí v Česku. Jsme první online lifestylový magazín v Česku a na Slovensku, který přišel s placeným obsahem. Stále vymýšlíme něco nového, každý den se zlepšujeme – ať už při tvorbě obsahu, jeho aktuálnosti, managementu, nebo v rámci technických vylepšení na stránce.

 

Proč hledáme marketingového manažera

  • Neustále se rozšiřujeme a rosteme. Věnujeme se širokému spektru témat, komunikujeme na velkém množství kanálů, na kterých nás pokaždé sleduje trochu specifická cílová skupina. Tvoříme spoustu kvalitního obsahu, produkujeme videa, spolupracujeme se značkami a s inzerenty, akcemi. Hledáme někoho, kdo dohlédne na naši značku a positioning v případech, kdy něco komunikujeme směrem k čtenářům a partnerům. Budeš mít na starost i brand Refresheru. Ten je jako extrémně talentovaný člověk, kterého je třeba trošku dát do latě a ujistit ho, že jde správným směrem, říct mu jeho silné stránky, které už dávno má, jen je neumí zformulovat.
  • Stále více se zaměřujeme na výkon našich reklamních kampaní a pracujeme s našimi čtenáři. Máme nekonečná data, je třeba jim dát smysl. Budeš spolupracovat s kolegou, který bude mít na starosti performance/growth marketing.


Co budeš dělat

  • Pečovat o značku Refresher a synchronizovat aktivity redakce, produkce, videoobsahu, HR a obchodního oddělení, aby byly v souladu s vnímáním značky, jakého chceme dosáhnout.
  • Dělat průzkum trhu ve frekvenci, která nám poskytne dostatečný přehled o trhu médií, vnímání a zákaznickém chování našich čtenářů. Podíváš se na naši strategii a strategickou pozici a následně nastavíš a doladíš požadované vnímání značky.
  • Spolupracovat při nastavování brandu a následně zadávat výrobu komunikačních prvků na naše kanály – například facebookové posty, instagramové posty a stories, linkedinové posty, videa a podobně. Nechceme, abys je vyráběl/vyráběla ty, ale musíš být schopný/schopná tyto výstupy zrealizovat bez vstupu kreativy. Vyžaduje se procesní i kreativní samostatnost v případě, pokud to kapacity kolegů v týmu nebudou zvládat.
  • Pracovat se zákaznickou (čtenářskou) cestou od poznání značky čtenářem až po změnu na loajálního podporovatele.
  • Pomáhat navazovat a nastavovat mediální spolupráce, vztahy s festivaly, filmovými distribučními společnostmi, bankami, telekomunikačními operátory a dalšími značkami.
  • Budovat komunitu a vztahy s našimi čtenáři, předplatiteli.
  • Řídit tým junior brand specialisty, growth marketéra a brand engagement týmu.
  • Budeš mít k dispozici copywritery, grafiky, kameramany, creative directora, programátory. Budeš těžit primárně z interních kapacit, budovat vlastní tým.

Požadované schopnosti a zkušenosti

  • Relevantní zkušenosti – alespoň 3 roky, ideálně 5 – v oblasti marketingu, ideálně blízko k marketingovému managementu a managementu značky. Pozice je spíše seniorská než juniorská.
  • Prokazatelný přehled o aktivitách Refresheru, vývoji značky a cílové skupině.
  • Prezentační schopnosti a vizuální cítění.
  • Marketingové vzdělání. Vysvětlíš nám, proč je důležitý brand Refresheru a jakou roli hraje v marketingu, ale i jiných odděleních.
  • Ideální (téměř perfektní) anglický jazyk. Co když jednou půjdeme do světa? Překládat ti prezentace nebudeme.


Požadované osobnostní vlastnosti

  • Komunikativnost
  • Asertivita
  • Leadership
  • Upřímnost
  • Proaktivita
  • Nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat jiné.
  • Vytrvalost a odolnost
  • Cit pro pořádek a detail
  • Všechny tyto vlastnosti budeš opravdu potřebovat.

 

Co u nás najdeš

  • Silnou značku, ze které můžeš udělat ještě silnější.
  • Lidi, které jejich práce baví a často je součástí i jejich osobního života.
  • Relativně rychle rostoucí firmu.
  • Možnost rozvíjet lidi a mít pozitivní vliv na jejich budoucnost.
  • Budeš pracovat ve finančně nezávislé firmě, která měsíčně obsluhuje přibližně dva miliony lidí, má 10letou historii a silné jméno na mediálním trhu.
  • V pohodě lidi, uvolněnou atmosféru.
  • Spoustu komunikace online a využití různých inovativních nástrojů.
  • Vstupy na festivaly, lístky do kina, slevy na oblečení.
  • Prostor na růst, vyjádření názoru a vliv na směrování projektů a samotné firmy.
  • Kredit na knihy, semináře, workshopy, které přispějí k tvému profesnímu a osobnostnímu růstu.


Plat a nástup

  • Podle dohody.
  • Od 2 000 eur, ideálně živnost, bonusy a KPI jsou předmětem diskuse.
  • Finální odměna závisí na zkušenosti, nemáme problém jít značně výš nebo nastavit relativně rychlou posloupnost platu na základě splnění vzájemně dohodnutých předpokladů.
  • Base v Praze nebo Bratislavě.

 

Co máš udělat a kam to poslat

1. BIO
Pošli nám krátké bio o sobě. Popiš se jako osoba; ne své pracovní zkušenosti, ale svou povahu, cíle, zájmy.

 

2. Pracovní zkušenosti
Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil/naučila. Co jsi vystudoval/vystudovala a co tě baví. Přilož i seznam předchozích pracovních zkušeností ve strukturované podobě.

 

3. Co tě baví

Napiš, co tě baví. Klidně se rozepiš nebo uveď pouze klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ.

 

4. Proč ty a proč u nás
Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru, jaké jsou tvé silné stránky a co můžeš přinést do Refresheru.

 

5. Kdy bys mohl/mohla nastoupit

 

6. Otázky

Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.

 

Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na job@refresher.cz s předmětem #MARKETINGMANAGER. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.

 

Odpovíme, jen pokud splníš výše vyjmenované požadavky a pokud budeme mít zájem.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Náhledový obrázek: Refresher
NAHORU
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější články
Nyní
24 hod
7 dní
30 dní
Více z tématu refresher
více článků
Sponzorované články
více článků
Další news více news
Mohlo by tě zajímat
Přejít na úvodní stránku
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.