Netflix ohlašuje úspěch svého seriálu Squid Game.
Deadline informuje o velkém úspěchu Squid Game, se kterým se pochlubil Netflix. V rámci prvních 28 dní od začátku streamování si jihokorejský seriál pustilo alespoň na 2 minuty více než 111 milionů účtů/domácností. Nový hit tak překonal, lépe řečeno rozdrtil, předešlého držitele rekordu Bridgerton. Ten si za prvních 28 dní alespoň na 2 minuty zapnulo více než 82 milionů domácností.
Je škoda, že Netflix za zhlédnutí počítá každého diváka, který daný program sleduje alespoň 2 minuty. Zdaleka tak nejde o relevantní údaje o sledovanosti. Pokud totiž 90 % diváků seriál/film vypne po 2 minutách a už se k němu nikdy nevrátí, Netflix to i tak počítá jako plnohodnotné zhlédnutí.
I tak je však úspěch Squid Game fenomenální. V podstatě to znamená, že více než každý druhý předplatitel Netflix seriál zapnul alespoň na dvě minuty (Netflix má v současnosti více než 210 milionů předplatitelů).
Seriál si zamilovali diváci po celém světě a v recenze jsme ti prozradili, že se tomu ani nedá moc divit. A i když má seriál své chyby, stále jde o originální a svěží závan kreativity, který tě slušně pobaví. Druhá série stále nebyla oficiálně oznámena.
Squid Game has officially reached 111 million fans — making it our biggest series launch ever! pic.twitter.com/SW3FJ42Qsn
— Netflix (@netflix) October 12, 2021