Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
21. října 2021 11:30
Čas čtení 1:21
Martin Mičuda

BMW vylepšilo svoj rad 1. Nové sú farby, zvukový prejav, auto má aj lepšie vlastnosti v zákrutách

BMW vylepšilo svoj rad 1. Nové sú farby, zvukový prejav, auto má aj lepšie vlastnosti v zákrutách
Zdroj: BMW
TECH
Uložit Uložené

Len 2 roky od predstavenia športového radu 1 nemecký výrobca vylepšuje jeho techniku.

Automobilka BMW v roku 2019 spravila zásadné rozhodnutie, keď svojej 3. generácii radu 1 nadelila úplne odlišnú koncepciu pohonu. Hatchback, ktorý dovtedy staval na pohone primárne zadných kolies, sa zrazu zmenil na prednokolku s možnosťou voliteľného systému xDrive a s motorom umiestneným naprieč.

Dlhoročných fanúšikov značky tým BMW sklamalo, nehovoriac o tom, že jednotkové BMW s radikálnou zmenou koncepcie zároveň prišlo aj o šesťvalcový motor.

Doporučeno
Nové C nám dokázalo, že je nejpokrokovější ve své třídě. V jedné věci dokonce překonává i vlajkové S Nové C nám dokázalo, že je nejpokrokovější ve své třídě. V jedné věci dokonce překonává i vlajkové S 28. září 2021 14:30

Z niekdajšej ozdoby triedy po šoférskej stránke sa tak razom stala de facto klasická tuctovka, ktorá prišla o všetky unikátnosti v danom segmente. Ba čo viac, BMW prekvapivo ohlásilo, že vrcholom ponuky už nebude M140i xDrive, ale „len“ M135i xDrive, čím sa vlastne automobilka sama stiahla z boja medzi top verziami nižšej strednej triedy. Po približne dvoch rokoch automobilka informuje, že svoj vrcholný variant priostruje.

Domů
Sdílet
Diskuse