Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
3. listopadu 2021 19:08
Čas čtení 1:11
Radim Šlechta

Aňa Geislerová dostala účet za plyn na 24 tisíc korun. Herečka popsala problémy s dodavatelem poslední instance

Aňa Geislerová dostala účet za plyn na 24 tisíc korun. Herečka popsala problémy s dodavatelem poslední instance
Zdroj: Wikimedia (Creative Commons) / SimcaCZE / volně k užití
NEWS
Uložit Uložené

„Chci komunikaci, která je doufám v ceně měsíčních záloh ve výši průměrného českého platu,“ píše herečka na Facebook.

Bývalí klienti Bohemia Energy, kteří momentálně odebírají elektřinu od dodavatelů poslední instance, se ocitají ve finančních problémech. Zálohy se často pohybují i v desítkách tisíc a kvůli přetíženým linkám je složité se s dodavateli spojit. Na to ve svém facebookovém postu narážela i herečka Aňa Geislerová, která si stěžovala na vysoké ceny a nedostatečnou komunikaci svého dodavatele.

Doporučeno
Tereza H. se může domů z Pákistánu vrátit již příští týden Tereza H. se může domů z Pákistánu vrátit již příští týden 3. listopadu 2021 16:06

„Jsem, byla jsem odběratelem plynu z Bohemia Energy. No. Špatná volba. Špatný konec. Zoufalství pro tisíce lidí. Ale to, co teď předvádí Innogy jako můj DPI, je pro mě neuvěřitelný. Marně se snažím týden dovolat. A volání automaticky přebírá hlas paní, co říká, že toho mají moc a že mám jít na web, anebo robot Ondra, co mi říká, že mam jít uzavřít smlouvu na web, protože toho mají moc,“ píše Aňa.

Její post vzbudil velkou diskusi i v komentářích, kde se část lidí dodavatelů zastává. Do diskuse se zapojili i zaměstnanci dodavatelů poslední instance.

„Všichni se snažíme pomoci lidem, kteří se dostali do této nešťastné situace. Na zákaznických centrech a callcentrech pracujeme 11 až 12 hodin denně, jsme už totálně vyčerpaní, naše osobní životy šly úplně stranou, svoje rodiny téměř nevídáme,“ popisuje uživatelka Milu Kunešová, která uvádí, že pracuje v ČEZ. 

Vyjádřila se i samotná společnost Innogy. „Situace je opravdu složitá a stejně jako Vy stojí ve frontě několik set tisíc zákazníků, kteří doplatili na nezodpovědné jednání Bohemia Energy,“ píše společnost.

Zaměstnanci se snaží argumentovat tím, že dodavatelé poslední instance museli nakoupit energii na poslední chvíli za vysoké ceny. Kvůli tomu podle nich lidé musí platit teď. Na jeden takový komentář podle některých médií Geislerová reagovala slovy: „Ale mně už od vás přišel účet za říjen. Na 24 000 Kč. Můžete mi teda vyčkat vy? Prosím? Vydržíte? Protože já se marně snažím komunikovat.“ Redakci REFRESHERu se ale komentář později nepodařilo dohledat. 

Zpět
Sdílet
Diskuse