Lifestylový obsah, který inspiruje, vzdělává i baví, najdeš na webu Refresher.
Články o módě, hudbě, sportu či jiných zajímavostech najdeš na webu Refresher. Čti rozhovory se zajímavými osobnostmi, otestuj se v kvízech, načerpej inspiraci, co sledovat, poslouchat nebo jaké trendy právě letí. Sleduj lifestylový obsah na webu Refresher.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na www.refresher.cz
Tereza Šnajdrová
10. listopadu 2022 20:29
Čas čtení 0:54

Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce

Kategorie:
News
Uložit Uložené
Vánoční reklama, na kterou se těšíme každý rok, je tu! John Lewis opět zahřeje u srdce
Zdroj: John Lewis/propagační materiál

Společnost John Lewis se tentokrát věnovala mladým lidem v pěstounské péči.

Společnost John Lewis zveřejnila dlouho očekávanou vánoční reklamu, ve které oslavuje rodinu a pěstounskou péči. Odložila umělý sníh, celebrity, roztomilá zvířátka a vsadila na lidský příběh, který tě zahřeje u srdce. Zároveň se vrací k základům a zvyšuje povědomí o mladých lidech v pěstounské péči, píše The Guardian.

10. listopadu 2022 14:55 Čas čtení 1:13 Poslanec Jan Berki ze STAN se veřejně vyoutoval Poslanec Jan Berki ze STAN se veřejně vyoutoval

Vánoční reklamy společnosti John Lewis zahajují vánoční období už více než 10 let. Příběh té letošní je zaměřen na muže ve středním věku, který se snaží naučit, jak ovládat skateboard. Ačkoli některým může být pro smích, nevzdává se a i přes odřená kolena a pochroumané zápěstí dělá, co je v jeho silách, aby dřevěné prkno ovládl.

Důvod je jednoduchý. Připravuje se na příchod pěstounské dcery Ellie, jejíž vášní je skateboarding, a on ji chce potěšit tím, že s ní bude toto hobby sdílet. 

Reklama stála zhruba 7 milionů liber (tedy 195 milionů korun) a je stylem velmi odlišná od těch v předchozích letech. „Má přimět k zastavení a zamyšlení se, jak můžeme pomoci i my,“ řekla Clair Pointon ze společnosti John Lewis. 

Společnost se zaměřila na pěstounskou péči a charitu. „Mohli jsme se zaměřit na vánoční kouzlo a zábavu, ale letos nám to vzhledem ke všemu, co se děje, nepřipadalo vhodné. Přišlo nám správné využít platformu, kterou máme, abychom poselství o pěstounech předali dál. Chtěli jsme se zasmát, ale jiným způsobem, než to děláme běžně,“ dodala senior manažerka společnosti Holly Kicul. 

Domů
Sdílet
Diskuse