Traffic manager*ka u nás rozdává úkoly, analyzuje, reportuje a dohlíží na to, aby vše fungovalo, jak má. Pokud i ty zvládneš dát všechny do pozoru, ozvi se nám.
Co budeš dělat?
Zastávat pozici, které u nás říkáme traffic manager. Ta u nás propojuje obchodní oddělení, produkci a klienty. Budeš dohlížet na realizaci všech kampaní, kontrolovat podklady od klientů a plánovat uveřejnění výstupů v dohodnutém čase.
Traffic má pod dohledem i bannerové kampaně či kontrolu, analýzu a reporting dosažených výsledků. Jinak řečeno, je to náš firemní policista, který má přehled o všem, co se děje, a když se něco pokazí, napraví to.
Proč hledáme traffic managera?
Potřebujeme někoho, kdo bude dohlížet na kampaně. Pokud vynikáš ve FB reklamách a cílení v rámci nich, PPC nebo affiliate nebo v něčem jiném, rádi ti dáme prostor i na to.
Co u nás najdeš?
- Lidi, kteří jsou v pohodě, uvolněnou atmosféru.
- Spoustu komunikace online a využívání různých inovativních nástrojů.
- Máme kanceláře, dostaneš svůj stůl a hardware.
- Možnost čas od času využít výhody dle vlastního gusta u našich partnerů; máme lístky na filmové předpremiéry, na různé zajímavé, ale také zvláštní akce, festivaly v Česku, na Slovensku i v Evropě.
- Flexibilní pracovní dobu a home office po dohodě, značnou volnost při dosahování výsledků.
- Prostor pro růst, vyjádření názoru a vliv na směřování projektů a samotné firmy.
- Kredit na knihy, semináře, workshopy, které přispějí ke tvému profesnímu a osobnostnímu růstu.
Koho hledáme?
- Jsi cílevědomá a vytrvalá osoba orientovaná na výsledky. „Nejde to“ pro tebe není cesta, dokud nevyzkoušíš všechny dostupné možnosti.
- Dokážeš si udržet chladnou hlavu i v napjaté situaci. Nebojíš se zvednout telefon rozzlobenému klientovi.
- Nebojíš se improvizovat, ve většině situací si umíš poradit.
- Chceš se učit a víš, že pořád je co zlepšovat. Učíš se ze svých chyb, ale také úspěchů.
- Máš rád*a věci pod kontrolou a všechno máš pěkně zorganizované. O všem, co se tě týká, musíš mít přehled.
- Velké excelové tabulky, jejich příprava, formátování a nastavování nebo podobné záležitosti ti nedělají problém.
- Angličtina. Nemáš problém přečíst a pochopit anglický text, případně audio.
- Praxe na podobné pozici je výhodou, ale není podmínkou. Můžeš být bez praxe, čerstvě po vysoké škole. Na tvém studijním zaměření příliš nezáleží, ale měl*a bys mít vztah k marketingu a/nebo obchodu.
Co u nás budeš dělat?
1. Plánovat kampaně s obchodním oddělením, připravovat mediaplány. Řešit tematické překrývání a konflikty různých klientů v obsahu na webu. Sledovat volný prostor, ať už ve videoreklamě, nativní reklamě, nebo na bannerových plochách.
2. Kontrolovat podklady a plány jednotlivých kampaní. V případě, že něco chybí, si vyžádáš nebo dohledáš informace.
3. Dohlížet na realizaci kampaní v produkčním týmu. Rozdáš úkoly a zajistíš, aby produkce měla všechny důležité informace o plánovaných výstupech: kde se koná event, jak má vypadat video, co má splňovat článek, kdy to má být zveřejněno.
4. Po realizaci posbíráš výsledky jednotlivých výstupů z bannerového systému, Instagramu, našeho redakčního systému a připravíš přehledný report pro klienta.
5. Nastavovat sponzorované příspěvky na FB a testovat specifické cílení.
Místo práce
Praha
Odměna
Finální odměna v rámci spolupráce na fulltime se odvíjí od tvých předchozích zkušeností či portfolia. Její výši můžeš očekávat v rozmezí od 35 000 CZK.
Odkdy tě potřebujeme?
ASAP
Zaujala tě tato nabídka a chtěl*a bys u nás pracovat?
1. BIO: Řekni nám o svých (relevantních) pracovních zkušenostech a co ses při nich naučil*a. Co jsi vystudoval*a a co tě baví. Klidně se rozepiš nebo jen uveď klíčová slova. Co děláš, když nepracuješ. Co jsou tvé silné stránky a co nám můžeš přinést.
2. ŽIVOTOPIS: Přilož seznam předchozích prací, životopis ve strukturované podobě.
3. PROČ TY A PROČ U NÁS: Napiš, proč chceš dělat právě v Refresheru.
4. NÁSTUP: Kdy bys mohl*a nastoupit?
5. OTÁZKY: Pokud máš jakékoliv dotazy, doplň je do mailu.
Celé to sepiš a pošli ve formátu PDF na [email protected] s předmětem #TRAFFIC. Tykej, piš maximálně upřímně a otevřeně.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.