Astronomické léto začne 20. června v 22 hodin a 51 minut, kdy Slunce vstoupí do znamení Raka. Během astronomického léta se dny zkracují a noci prodlužují.
Vzácně může letní slunovrat nastat i jiný den. Například 22. června, to se ale stalo naposledy v roce 1975, příští takový výskyt je predikovaný až na rok 2203.
Astronomické léto skončí podzimní rovnodenností, kdy po létě Slunce přechází přes rovník. Obvykle se tak děje 23. září.
Zajímavostí je, že léto je obvykle obdobím nízké sledovanosti televize. Proto mezi koncem května a začátkem září stanice neplánují nové epizody nejoblíbenějších pořadů.
Ještě nedávno byli na vrcholu žebříčku Nikol Leitgeb, Leoš Mareš a Kovy. Po Survivoru se ale mezi přední nejznámější influencery řadí Mikýř, který obsadil druhé místo. Před nim kraluje od roku 2019 Kovy a třetí je Mareš.
Kromě Mikýře přeskočila Nikol Leitgeb i Anna Šulc, která nejvyšší příčky atakovala dlouhodobě. Leitgeb je tak nyní na pátém místě.
Za Mikýřovým druhým místem stojí i aktivita na sociálních sítích během Survivoru. Jen za dobu, co show běžela, získal přes sto tisíc nových followerů. Za úspěchem Martina Mikysky nestojí jen účast v show, ale i práce celého jeho týmu.
V žebříčku popularity stoupla i Be Ha Nguyen na šesté místo a Dominique Alagia na místo osmé. TOP 15 nejznámějších influencerů opustil Adam Kajumi a Shopaholic Adel, která je podle respondentů už moc okoukaná.
„Po deseti letech v modelingu jsem si uvědomila, že vkládám tolik energie, lásky a úsilí do něčeho, co mi to z dlouhodobého hlediska nemusí vždy nutně vracet,“ svěřila se žena s nejsouměrnější tváří na světě.
Tato branže ji přestala zkrátka naplňovat. Velký podíl na tom mají její psychické problémy a také zdravotní potíže způsobené boreliózou. Přestěhovala se do Texasu a začíná novou éru plnou normálního života, po kterém tolik touží.
„Poprvé po dlouhé době se nemusím přetvařovat. Když se nebudu cítit dobře, nemusím nikam chodit a můžu si udělat čas jen pro sebe. A to jsem nikdy před tím neměla šanci udělat nebo říct,“ popisuje jedna z nejvlivnějších modelek světa.
Stala se držitelkou rekordu, když se devětadvacetkrát objevila na obálce Vogue. Nyní se chce věnovat jinému odvětví. Nedávno uvedla na trh značku Orabella zaměřující se na parfémy. Prozradila, že ji velmi bavilo míchaní vůní.