Zástupci Robbie potvrdili, že je těhotná již v červenci poté, co se objevily fotografie paparazzi, na nichž má herečka na dovolené u jezera Como znatelné těhotenské bříško.
Robbie i Ackerley se snažili být po celou dobu těhotenství v extrémním soukromí. Kromě toho, že novinku jejich jménem potvrdil zástupce, se k tomu ani jeden z nich veřejně nevyjádřil.
Herečka se v roce 2018 svěřila internetovému magazínu Porter s tím, jak doufá, že jednou bude vypadat její rodinný život. „Když si představím sebe za 30 let, vidím velkou štědrovečerní večeři a u ní spoustu dětí,“ řekla.
Ackerley a Robbie se seznámili v roce 2013 při natáčení filmu Suite Française. Vzali se o tři roky později v Austrálii v Byron Bay. Vedou spolu produkční společnost LuckyChap, mezi jejíž nejvýznamější filmy patří Saltburn nebo Barbie.
Warner Bros v tichosti vyvíjí film založený na fantasy vesmíru George R. R. Martina.
Projekt je ve velmi rané fázi, zatím nemá žádného režiséra, scenáristu ani obsazení. Studio je nicméně přesvědčeno, že filmové zpracování má velký potenciál.
Showrunneři původního seriálu chtěli původně vše ukončit třemi celovečerními filmy, HBO se ale myšlence bránila, nakonec tedy došlo na poslední sérii z roku 2019, kdy jednotlivé díly měly delší stopáž.
Od té doby se však hodně změnilo, Hra o trůny se mezitím dočkala nových spin-offů a nyní jsou studio i kabelovka HBO otevřené novým experimentům.
Značka Skims představila svou vánoční kampaň v čele se zpěvačkou Tate McRae. Kolekce Holiday Shop letos nabízí přes 150 nových kousků od klasických modelů, speciálního loungewear po soupravy.
„Chtěli jsme, aby letošní Holiday Shop byl odvážný a vzrušující,“ řekla magazínu Hollywood Reporter Kardashian. „Tate McRea se k tomu perfektně hodí,“ sdělila Kardashian a dodala, že McRae celou kolekci oživuje.
McRae na fotkách pózuje v nejnovějších modelech se zasněženým pozadím. „Ve všem jsem se cítila skvělě a nemůžu se dočkat, až je budu nosit celou sezónu,“ řekla McRae. Celá kolekce je rozdělena do několika kategorií a nabízí velké množství stylů, barev i vzorů.
Tváří minulé kampaně byla modelka Olivia Munn. Kampaň poukazuje na boj s rakovinou prsu, který prožívá i sama modelka. Část výdělku z podprsek značka věnovala organizaci Susan G. Komen, která se zabývá problematikou rakoviny prsu v USA.