Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Úterý 2. 3. 2021 svátek má Anežka

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda
58
johnnybravo
8. duben 2015, 21:05

Nejznámější plnoštíhlé modelky se ve spodním prádle snaží změnit ideály krásy zažité ve společnosti

Oblejší ženské tvary by podle nejnovější kampaně společnosti Lane Bryant neměly být považovány za něco méněcenné, což dokazuje i kampaň #ImNoAngel.

johnnybravo
8. duben 2015, 21:05
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek

Fenomén plnoštíhlé modelek nezastavitelně válcuje společnost a ženy z celého světa vítají změnu běžných vyhublých žen z mol, které na reklamních poutačích mnoha módních domů a značek střídají právě modelky s tvary, které osloví nejednoho muže. Výrobce spodního prádla Victoria Secret sice své zažité ideály o postavách modelek nemění ani přes tlak veřejnosti, který se ještě vystupňoval, když značka nedávno představila svou nejnovější kampaň s názvem "The Perfect Body", čímž podle některých lidí přímo narážela na zmiňovaný rozvoj trendu modelek s oblejšími křivkami. I s přihlédnutím ke svým fanouškům a odpůrcům se slogan kampaně potichu změnil na "A body for everybody", čili tělo pro každého.

 

Popularitu a kontroverzi provázející výše uvedenou kampaň se však chytře rozhodla využít obchodní síť Lane Bryant, která má po Spojených státech amerických více než 800 provozoven a zaměřuje se na výrobu oblečení pro ženy všech velikostí. Nebylo proto ničím zvláštním, když před pár dny světu představila vlastní marketingovou kampaň nesoucí se na hesle #ImNoAngel, avšak rozdíl mezi přístupem Victoria Secret a Lane Bryant je značný už na první pohled. Žádné vyhublé modelky, žádné příliš provokativní motta, ale ani označení jako boubelky či plnoštíhlé modelky.

 

Nejznámější plnoštíhlé modelky se ve spodním prádle snaží změnit ideály krásy zažité ve společnosti

 

Lane Bryant si do své reklamy povolal známé tváře ze světa modelingu, kde se pěstují i oblejší ženské tvary, a proto si můžeme vychutnat jména jako Ashley Graham, Marguita Pring nebo Candice Huffine pózující v nové kolekci podprsenek s názvem Cacique. Podle vyjádření společnosti se reklama snaží poukázat, že lidé jsou krásní bez ohledu na to, kolik mají kilo a zda je jejich těla oblejší oproti verzi, v jaké to vidí dosud zažité společenské ideály. Kampaň si mezi běžnými ženami vysloužila velkou pochvalu a sympatie, když se hashtag #ImNoAngel nebo #DropThePlus rychle dostaly mezi ty nejpopulárnější na sociálních sítích jako Twitter a Instagram. To, zda se člověku líbí spíše hubenější ženy nebo nepohrdne ani oblejšími křivkami záleží pouze na jeho svobodném vědomí a svědomí, avšak občas bychom se nad nesmyslnými ideály měli zamyslet. Co ty na to?

 

Které to nejvic sluší?

Nejznámější plnoštíhlé modelky se ve spodním prádle snaží změnit ideály krásy zažité ve společnosti

 

Kontroverzní kampaň Viactoria's Secret

Nejznámější plnoštíhlé modelky se ve spodním prádle snaží změnit ideály krásy zažité ve společnosti
Nejznámější plnoštíhlé modelky se ve spodním prádle snaží změnit ideály krásy zažité ve společnosti

 

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.