Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 3. 3. 2021 svátek má Kamil

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Móda - Oblečení
4
Jakub P.
3. červen 2015, 11:27

Velké módní domy neváhají investovat do reklamy. Celebrity dostávají za nošení jejich kousků údajně až 6 miliónů Kč

Stylistka, pracující pro herečku Emily Blunt, se rozpovídala o tom, jak funguje reklama vysoké módy mezi předními celebritami.

Jakub P.
3. červen 2015, 11:27
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
Velké módní domy neváhají investovat do reklamy. Celebrity dostávají za nošení jejich kousků údajně až 6 miliónů Kč

V módě se točí velké peníze, což je ale jasné asi všem. Abys však měl představu, o jaký obnos jde, vzpomenu na začátek například takovou Rihannu nebo Beyoncé, které s radostí poctí přehlídku každého návrháře, stačí, když jim zaplatí kolem 2,5 miliónu korun, což je příjemná sumička za několikaminutové sezení na lavici. Důvody, proč se podobné nemalé investice stále vyplatí, jsou jednoduché - značka, případně designér si tím udělá reklamu, která zvýší prestiž a prodeje jeho kolekce, protože se na ni přišla podívat ta největší hvězdná esa. 

 

Velké módní domy neváhají investovat do reklamy. Celebrity dostávají za nošení jejich kousků údajně až 6 miliónů Kč
foto: gotceleb

 

Avšak, toto není jediná drahá cesta, kterou si bohaté módní domy zabezpečují mezi lidmi svoje postavení. Stylisti, pracující pro přední hollywoodské celebrity, se rozpovídali o tom, jak opravdu funguje tento byznys a kdo v něm tahá za pověstné nitky. Protože jsou to právě oni, kdo vybírá, jaký kousek a od jaké značky si na celým světem sledovaný večer jejich klient obleče, mají vskutku velký přehled i ve financích z toho proudících. Jessica Paster, která spolupracuje s Emily Blunt, nešetřila na úpřímnosti a otevřeně řekla částky, jaké její klienti obdrží po dohodě s druhou stranou za oblečení jedněch šatů. Ty jsou přímo neuvěřitelné, pohybují se v rozmezí 2,5 - 6 miliónů Kč, přičemž částka kolem 1 miliónu korun jde přímo stylistovi. Nejlepší na tom všem je, že celý „obchod" funguje bez jakékoliv smlouvy, čili pokud se zpěvačka nebo herečka najednou rozhodne neoblékat si onu róbu, nikdo prostě nedostane zaplaceno. 

 

Pravidelným nošením kousků od luxusní značky si s ní celebrity navíc budují vztahy, které mohou vyústit až do účinkování v kampani, což je pomalu ta největší prestiž, jakou může někdo v této oblasti nabýt. Otázka high fashion se nyní jeví jako začarovaný kruh, do kterého se žádný mladý a talentovaný návrhář nemůže dostat bez dostatečného kapitálu, sloužícího na zaplacení proma. Jak ale objasnil Brad Goreski, stylista Jessicy Alba, šance nových návrhářů dostat své šatstvo na červený koberec přichází v momentech, kdy je málo času a třeba tak ze showroomu brát cokoli povedené. I přesto, že to vypadá, jako by se i práce módního odborníka točila pouze kolem vydělání co největšího množství korunek, není tomu tak. Shodují se totiž na tom, že prvořadý je dobrý pocit jejich zákazníka. 

 

Velké módní domy neváhají investovat do reklamy. Celebrity dostávají za nošení jejich kousků údajně až 6 miliónů Kč
foto: popsugar

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Sdílet
Uložit Uložené
Sdílet Sdílet článek
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.