
38 celebrit včetně Kim Kardashian či Cary Delevingne oslavilo 10. výročí značky Alexandra Wanga velkolepou kampaní
Alexander Wang spojil své síly s dobročinným portálem dosomething.org, aby hvězdami nabitou kampaní oslavil 10. výročí svého brandu a zároveň věnoval 50 % z prodejů jednotlivých kousků zmíněné organizaci.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.

Rok 2005 představuje v životě Alexandra Wanga velký moment. Právě v tomto období si totiž oceňovaný mladý návrhář, jehož v Česku lidé pravděpodobně znají, bohužel, převážně díky kolaboraci s H&M, založil vlastní, stejnojmenný brand. Od té doby se stihl dostat na pozici creative directora v Balenciaga, odkud však nedávno odešel a aktuálně se věnuje jen vlastní značce.
Jelikož probíhá její jubilejní desáté výročí, chtěl ho Alexander oslavit opravdu velkolepě a nutno říci, že se mu to vskutku povedlo. Na enormní kampani spojil síly s organizací DoSomething, zaměřenou na zlepšení sociální situace a podporu mládeže, aby vytvořili minikolekci oblečení poskládanou z mikiny a trička v bílé a černé barvě. Řekněme si upřímně, ta by nebyla až tak zajímavá, kdyby se o její promo nestarala plejáda 38 celebrit, začínající u Kanyeho Westa, pokračující s Kim Kardashian, The Weekndem, A$AP Rockym, a končící Carou Delevingne či Joan Smalls. Černobílé portréty nafotil Steven Klein (spolupracoval s Nike, Vogue nebo Calvinem Kleinem) a 50 % z prodejů půjde zmiňovanému projektu DoSomething, aby mohl rozšířit své aktivity. Záběry si prohlédni níže a pokud by si měl zájem tuto snahu podpořit, klikni sem.






































V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.