Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Pátek 25. 9. 2020 svátek má Zlata, Zlatuše

hledej na refresheru

Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Tech - Gadgets
12
Tomáš Ďurkech
23. říjen 2015, 15:07
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Školství, medicína, inženýrství, hry. A to je jen začátek.

Tomáš Ďurkech
23. říjen 2015, 15:07
Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
12
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Virtuální realita je k nám stále blíž a blíž. Své představy, jak by měla vypadat, nám ukázalo už mnoho výrobců. Asi nejzajímavější z nich předvedl Microsoft se svými HoloLens. Ty nás nevezmou do virtuálního světa, ale naopak ho přenesou do toho našeho. Je dobré vědět, že Microsoft není jediný, kdo se snaží o revoluci v této oblasti. Myšlenka univerzálního zařazení, které by dokázalo nahradit všechny naše televizory, počítače, tablety a smartphony a přitom je spojit do jediného přístroje, je jednoduše více než lákavá. Obrovskou výhodou využití 3D hologramu je skutečnost, že možnosti jejich uplatnění v existujících odvětví je nespočet.

 

Magic Leap, který o sobě úspěšně skrýval všechny informace déle než rok, konečně nabídl v interview pro The Wall Street Journal pár detailů o své „tajemné“ technologii. Tento startup má být podle slov tvůrců doslova počítačovou platformou, kde všechny obrazovky nahrazuje reálný svět okolo vás. Všechno, na co dnes používáme naše smartphony a počítače, budeme moct dělat na Magic Leap. I když jsme ještě neměli možnost vidět prototyp zařízení, údajně má být malé, lehké a má vypadat tak, aby se ho lidé nestyděli nosit do společnosti.

  

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

 

CEO společnosti Rony Abovitz během interview zmínil, že technologie Magic Leapu se nepodobá ničemu, co jsme doposud měli možnost vidět (snad až na HoloLens). Protože u jiných podobných zařízení vidíme virtuální realitu jen díky dvěma displejům, které zobrazují jen uměle vytvořený svět. Magic Leap je však něco úplně jiného. „Soustředíme se hlavně na biologii lidského těla. Důvodem je, že každý z nás má ve své hlavě vrozenou schopnost snímat světlo. Proto se společně s týmem vedců, specializujících se na nervovou soustavu, snažíme do hloubky pochopit vztah mezi optikou světelného pole a jeho zobrazováním v mozku. Díky tomu budeme schopni do reálného světa vložit objekty vytvořené pomocí světelného pole, což nám umožní zacházet s nimi úplně přirozeně. Věříme, že v budoucnu pro nás bude normální, že hmotný svět okolo nás je doplněný o nehmotné hologramy. Naším cílem je dosáhnout toho, aby váš mozek nedokázal rozlišit, co je realita a co Magic Leap.“ Abovitz naneštěstí neřekl přesný datum oficiálního představení, no údajně ale není daleko.

 

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Magic Leap: Startup, do kterého Google nalil více než 500 milionů dolarů, se připomíná demo videem. Má přinést úplně nový level virtuální reality

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
0
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Dostávej nejlepší obsah mailem
Nestíháš všechno sledovat? Pošleme ti do schránky nejčtenější a nejlepší obsah.
Žádný spam. Kdykoli se můžeš z odběru odhlásit.
Posílat e-mail
Nejčtenější
Domů
Sdílet
Diskuse
Hledat
Více
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.