Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
20. listopadu 2015 13:30
Čas čtení 0:00
Viktor Kniš

Jägermeister v reklamě pro Čechy a Slováky dokazuje, že na pořádnou zábavu nepotřebujeme speciální příležitost

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Hlavní hrdinové vás přesvědčí, že není potřeba čekat na speciální příležitost, jako jsou vernisáže nebo oslavy narozenin, abyste se mohli sejít a bavit se.

Není mnoho společností, které dokáží vytvořit opravdu kvalitní a zajímavé televizní reklamy, u kterých si netrháme vlasy a nemodlíme se, aby to už konečně skončilo. Právě Jägermeister patří mezi výjimky, které tvoří spoty s nápadem a myšlenkou. Po čtyřech letech přišel zásadní krok v marketingové oblasti a v Česku a na Slovensku bude čím dál, tím více oblíbený nápoj omamný vysílat reklamy vytvořené výhradně pro nás. Hlavní hrdinové vás v průběhu pár sekund přesvědčí, že pokud se chceme bavit, není potřeba čekat na speciální příležitost jako narozeniny nebo vernisáže a kolaudačky. Je sice pravdou, že tohle už my Češi velmi dobře víme a dokazujeme to častěji, než by bylo zdrávo, ale myšlenka je velmi trefná. Zajímavostí je, že o její režii se postarali dva italští profíci. Jejím cílem je samozřejmě zvýšit povědomí o značce. Dle slov Pavla Starky reklamní spot cílí na muže ve věku od 18 do 30 let. Výsledek už posuďte sami.

Domů
Sdílet
Diskuse