Stories nezaujaly, ale vývojáři si svůj přešlap pravděpodobně úspěšně vyžehlí.
Důležitou vlastností sociálních sítí je inovativnost a neustálý vývoj vpřed. Jednak kvůli udržení početné uživatelské základny, ale také z důvodu vzbuzení zájmu o nové věci. Ne vždy je jednoduché vymyslet něco průlomového a zároveň i užitečného, ale Facebooku se to tentokrát asi povedlo. Nově se totiž začala řešit přicházející funkce, která se v samotné aplikaci objeví pod ikonkou malé šedé rakety v nabídkovém menu pod vyhledávacím polem. O jejím testování jsme se dozvěděli z oznámení lidí s výjimečným přístupem k testované záležitosti, ale vše podrobně uvedl redaktor Stan Schroeder na webu mashable.com.
Co tedy raketka přinese v blízké budoucnosti milionům lidem? Podle odhadů se uživateli po ťuknutí na ni zobrazí kvantum obsahu charakteristického, resp. spojeného s lokalitou, kde se právě nachází. Systém by měl také brát na zřetel i hobby a zájmy a podle toho jednotlivým lidem nabízet příspěvky, o které by měli mít větší zájem než obvykle.
Co vy na to?