Unikátní restaurace zaměstnává jen 4 nemocné číšníky. I navzdory jejich chybám si obsluhu každý zamiloval.
Vymyslet originální nápad, se kterým dokážeš i prorazit, je každou sekundou stále náročnější. Japonskému podniku Restaurant of Order Mistakes neboli Restaurace chybných objednávek se to podařilo a od druhého do čtvrtého června tohoto roku obsloužili opravdu úctyhodný počet zákazníků. Nejprve to vyzkoušeli jen na tři dny, ale předpokládají, že se 21. září vrátí, aby připomněli Mezinárodní den Alzheimerovy choroby. Právě kolem ní se totiž všechno točí. Číšníci obsluhující v tomto podniku totiž všichni trpí demencí, přesněji Alzheimerovou chorobou.
U číšníků je možno pozorovat mírné dezorientované pohyby a téměř vždy se jim podaří poplést objednávku. Mnoho lidí se na internetu pochlubilo, že jim místo hamburgeru přinesly noky, objednanou limonádu nahradila káva a podobně. Vše však podle foodblogerů chutí výtečně a co je hlavní – číšníkům se úsměv na tváři nikdy nesmaže, a i když něco pokazí, jejich veselá nálada ti vše vynahradí. Je skvělé, že si lidé, kteří si jinak práci či začlenění do společnosti hledají velmi těžko, dokáží díky takovým projektům opět užívat život naplno.
Restaurant of Order Mistakes employs patients with Alzheimer's Disease.