Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
28. prosince 2018 11:33
Čas čtení 3:06
Matěj Toman

Máš hlavu plnou nápadů? Pojď dělat marketing pro REFRESHER, formuj tvář webu v Česku a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

REFRESHER JOB CZ
Uložit Uložené

Hledáme nové kolegy a budeme rádi, pokud se jím staneš právě ty.

Jsme REFRESHER – fresh web pro fresh lidi. Jako nejčtenější lifestyleový portál pro mladé v Česku dokážeme článkem nastartovat kariéru umělce nebo utlumit divný trend. Krom vtipných a jednoduchých článků tvoříme hodnotný a naučný obsah. Představujeme lokální umělce, podnikatele a další šikovné lidi. Tvoříme recenze, poutavé reportáže a videa všech žánrů. Naším cílem je každý den vymýšlet něco nového. Každou hodinou se zlepšujeme, a to ať už v tvorbě obsahu, v managementu nebo v technických řešeních.

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

Potřebujeme moderní a fresh lidi. Lidi, kteří se vyznají v online světě, vnímají, co funguje a vědí, jak v tomto vždy se měnícím světě něco prosadit. Přehled o dění ve světě i doma nutností. Čím víc se ztotožňuješ s naší tvorbou nebo stylem fungování, tím jsi vhodnějším kandidátem. Někdo, kdo je na webu poprvé, nejspíš nebude tím pravým ořechovým.

Požadované schopnost a zkušenosti:

  • ideálně jeden dva roky práce v médiích, reklamní/kreativní agentuře nebo produkční společnosti;
  • zvládáš Excel, Powerpoint/Keynote;
  • znáš dobře svět Facebooku, Instagramu a YouTube;
  • grafické práce, resp. dokážeš připravit dokument do podoby, která je prezentovatelná a vizuálně atraktivní;
  • gramatika, stylistika – budeš komunikovat i s veřejností;
  • vzdělání: Vysoká škola potěší, ale není nutností;
  • znalosti marketingu, marketingové komunikace a budování značky.

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

To by bylo trochu obecněji. Teď k tomu, co budeš reálně vykonávat. Hledáme markeťáka na plný úvazek. Pokud studuješ kombinovaně, může být. Budeš kreativním motorem naší české odnože. Víš, jak zaujmout publikum. Nástroje, šikovné lidi (redaktory, video tým) a technologie máme – ty budeš s ostatními kolegy spolupracovat na tom, jak je co nejlépe a nejzajímavěji využít.

Kromě formování tváře českého Refresheru se budeš starat o vymýšlení kampaní pro klienty a dohlédneš na jejich zpracování (nebo je zpracuješ sám – měla by to pro tebe být hračka). Základy stylistiky a nápaditého psaní jsou jednou z priorit (pravopis ti však zkontrolujeme).

  • vymýšlet reklamní kampaně a obsah, který se hodí na Refresher pro největší, ale i menší značky;
  • vymýšlet vlastní projekty a speciální obsah, který vyprodukuje a zveřejní Refresher;
  • dávat kreativní podporu obchodnímu týmu – vymýšlet způsoby a možnosti vytvoření obsahu, který následně mohou prodat;
  • realizovat to, co jsi vymyslel/a;
  • vytvářet obsah pro Instagram, YouTube a Facebook Refresheru na denní bázi;
  • dohlížet na to, aby vše splňovalo požadavky redakce a klientů – po kvalitativní, kvantitativní stránce, ale i co se týče deadlinů;
  • budeš koordinovat točení rozhovorů, videoanket a reportáží. Někdy i pozdě večer nebo přes víkendy, pokud bude potřeba.

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

Hledáme proaktivní lidi. Budeš sám od sebe přicházet s nápady a způsoby, jak zlepšit sebe, svoji pozici, ostatní i celou firmu. Spolehlivost bude tvou výsadou. Když se něco domluví, tak to bude. Nápady jsou důležité, ale od tebe budeme chtít, abys je i dotáhl do konce, a to ať už vlastními silami, nebo dohlédl na to, jak je zrealizuje někdo jiný.

Věříme, že budeš stejně nadšený pro věc jako všichni ostatní – pracujeme kdykoliv je potřeba a většina z nás sedm dní v týdnu. Nikdo nás nenutí, ani neprosí – chceme.

A nikdo nebude nutit, ani prosit tebe. Ideí bys měl mít tolik, že budeš mít to-do list plný na týden dopředu. Jak lze vyčíst z textu výše, budeš mít na starosti hodně menších povinností, a proto by bylo fajn, kdybys byl schopen si je přehledně organizovat, nakládat efektivně se svým časem a udržovat pořádek v pracovních procesech.

Požadované vlastnosti:

  • kreativita,
  • komunikativnost,
  • upřímnost,
  • proaktivita,
  • nebojíš se konstruktivně kritizovat a konfrontovat jiné,
  • vytrvalost a odolnost,
  • cit pro pořádek a detail.

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

Co se týče místa výkonu práce, máme kancelář na Letné a čekáme, že se tam budeš většinu svého pracovního času i nacházet, a to hlavně zpočátku. Až se osamostatníš, klidně můžeš dělat více doma, ale home office nebude nikdy tak efektivní jako návštěvy kanceláří, kde můžeš s kolegy bezprostředně řešit jednotlivé problémy.

Pravidelně nás sem chodí zhruba šest, což znamená, že pokud se nám budeš líbit, vstoupíš do českého Refresheru v jeho relativních začátcích – můžeš být u budování značky a čerpat know-how z již úspěšně a etablované slovenské části.

Jelikož se jedná o velmi specifickou, ale několik oblastí přesahující pozici, finanční odměna se bude odvíjet od tvých schopností, a tak se na ní domluvíme individuálně.

A kdy že je možnost nastoupit? Už včera bylo pozdě, a pokud si myslíš, že bys zvládl to, co požadujeme, pošli nám mail s předmětem #MARKETINGCZ na [email protected].

Do něj napiš něco o sobě – chceme vědět, co tě baví, zajímá a čím žiješ.

Uveď taky pracovní zkušenosti – samozřejmě jen ty relevantní a sděl nám, co tě naučily. Pokud máš marketingové vzdělání, určitě ho zmiň taky, fajn však bude i studium managementu nebo ekonomie.

Proč ty a proč u nás? Jinými slovy – jaké jsou tvé silné stránky a co nám dokážeš nabídnout?

Dále nám řekni, kdy bys byl schopen nastoupit. V případě, že již někde pracuješ, ale chtěl bys přestoupit do více fresh týmu, klidně počkáme.

Domů
Sdílet
Diskuse