Obchodní síť John Lewis opět přišla s dojemnou reklamou. Utratila za ni miliony.
Velké společnosti neváhají do svých reklamních kampaní investovat množství peněz. Mimořádně důležitým obdobím jsou pro ně v tomto směru příchozí vánoční svátky. Velké očekávání každý rok směřují hlavně k britskému obchodnímu řetězci John Lewis.
Je totiž známo, že John Lewis na reklamách nešetří a vždy ohromí něčím originálním. Díky tomu jsou nejen příjemné, zábavné, ale i dojemné a zapamatovatelné. Vždyť stále máme v živé paměti psa Bustera, který si zaskákal na trampolíně v loňské vánoční kampani.
V rámci té letošní se rozhodl řetězec vsadit na příšerku Moz. Obří, ale zároveň roztomilé monstrum se stane nejlepším přítelem 7letého chlapce. Po nocích si spolu hrají, aniž by o tom měli rodiče nejmenší tušení. Jenže Moz si uvědomuje, že chlapeček Joe musí vyrůstat bez něj, a proto si pro něj nachystá rozlučkový dárek. Ten dostane malý Joe pod stromeček.
„Letošní vánoční kampaň přináší sílu dětské představivosti a radost z velkých přátelství. Příběh Moze a Joea je kouzelný a zahřeje u srdce,“ vysvětlil za John Lewis Craig Inglis. Společnost vynaložila na reklamu 7 milionů liber, což je v přepočtu zhruba 202 milionů korun. Režie se ujal Michel Gondry, režisér slavného filmu Věčný svit neposkvrněné mysli.