Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Vyzkoušej klub REFRESHER+ už od 25 Kč během prvních tří měsíců 😱
10. listopadu 2017 v 18:22
Čas čtení 0:00
Radka T.

Nejočekávanější vánoční reklama od John Lewis je konečně tady. Hlavní hvězdou je roztomilé chrápající monstrum

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Obchodní síť John Lewis opět přišla s dojemnou reklamou. Utratila za ni miliony.

Velké společnosti neváhají do svých reklamních kampaní investovat množství peněz. Mimořádně důležitým obdobím jsou pro ně v tomto směru příchozí vánoční svátky. Velké očekávání každý rok směřují hlavně k britskému obchodnímu řetězci John Lewis.

Je totiž známo, že John Lewis na reklamách nešetří a vždy ohromí něčím originálním. Díky tomu jsou nejen příjemné, zábavné, ale i dojemné a zapamatovatelné. Vždyť stále máme v živé paměti psa Bustera, který si zaskákal na trampolíně v loňské vánoční kampani.

V rámci té letošní se rozhodl řetězec vsadit na příšerku Moz. Obří, ale zároveň roztomilé monstrum se stane nejlepším přítelem 7letého chlapce. Po nocích si spolu hrají, aniž by o tom měli rodiče nejmenší tušení. Jenže Moz si uvědomuje, že chlapeček Joe musí vyrůstat bez něj, a proto si pro něj nachystá rozlučkový dárek. Ten dostane malý Joe pod stromeček.

Letošní vánoční kampaň přináší sílu dětské představivosti a radost z velkých přátelství. Příběh Moze a Joea je kouzelný a zahřeje u srdce,“ vysvětlil za John Lewis Craig Inglis. Společnost vynaložila na reklamu 7 milionů liber, což je v přepočtu zhruba 202 milionů korun. Režie se ujal Michel Gondry, režisér slavného filmu Věčný svit neposkvrněné mysli.

Domů
Sdílet
Diskuse