Zpěvačka neměla žádné pochopení pro nevhodnou reklamu na Snapchatu.
Domácí násilí není zábavné ani vtipné. Po celém světě se oběťmi domácího násilí stávají miliony lidí a množství z nich se z tohoto začarovaného kruhu nedokáže vyprostit. Domácí násilí zažila na vlastní kůži i zpěvačka Rihanna, která před lety randila s Chrisem Brownem a po vzájemných potyčkách a veřejném skandálu se dvojice nadobro rozešla.
Od té doby již uběhla dlouhá doba a dvojice spolu komunikuje, jenže vzpomínky na nešťastné období se Rihanně občas připomenou. Nedávno se to nevkusně podařilo i aplikaci Snapchat poté, co se v ní jako reklama objevila propagace aplikace Would You Rather.
Is it just me, or is this ad that popped up on my Snapchat extremely tone deaf? Like what were they thinking with this? pic.twitter.com/7kP9RHcgNG
— Royce Mann (@TheRoyceMann) 12. března 2018
V ní si uživatelé vybírají jednu ze dvou možností, přičemž obě z nich jsou prý stejně lákavé, a tak se mnohým uživatelům zobrazila i reklama, kde byly možnosti „Dal bys raději facku Rihanně, nebo bys raději udeřil Chrise Browna?“. Každá reklama na Snapchatu přitom musí projít schvalovacím procesem, takže někdo očividně považoval vtip na účet obětí domácího násilí za vhodný. Zpěvačka se o reklamě zanedlouho dozvěděla a na Instagramu pak aplikaci zaslala několik trefných slov.
Nejdříve Snapchatu vysvětlila, že už dávno není její oblíbenou aplikací, a pak se ptala, co mělo být pointou celé reklamy. Napsala, že jí nejde o osobní pocity, ale o pocity milionů lidí, kteří se stali oběťmi domácího násilí a Snapchat se jim vysmívá přímo do tváře. Aplikace tak za sebou nemá zrovna nejlepší období, protože hodnotu jejích akcií nedávno shodila i Kylie Jenner obyčejným tweetem. Pokud to takto bude pokračovat i nadále, Snapchat zanedlouho přestane být relevantní.
Rihanna just ended Snapchat pic.twitter.com/3BEXgMqhVk
— Trashvis (@Trashvis) 15. března 2018