Průzkum společnosti Allianz Global Assistance odhalil opravdové záměry mladých.
Společnost Allianz Global Assistance už podesáté zveřejnila svůj každoroční průzkum s názvem 2018 Vacation Confidence Index. Průzkum se zaměřoval na to, jak lidé vnímají dovolené v době sociálních sítí, přičemž jeho závěry nejsou vůbec překvapivé.
Více než třetina mileniálů ve věku od 18 do 34 let záměrně přidává na své profily fotografie, které followery klamou a výlety zobrazují v mnohem lepším světle, než jaké opravdu jsou. I starší lidé přidávají zavádějící fotografie. Ve věkové skupině od 35 do 54 let se k tomu přiznalo 15 procent dotázaných lidí, i 5 procent lidí nad 55 let už vyzkoušelo podobnou taktiku.
Při otázce, zda se snaží vyvolat závist v kamarádech a rodinných příslušnících pomocí svých fotek vyšlo najevo, že taktiku využívá 37 procent mileniálů, 20 procent starších dotázaných a 9 procent lidí z nejstarší kategorie. Zároveň se 27 procent mileniálů přiznalo i k tomu, jak se snaží soutěžit s lidmi přidávajícími fotografie z dovolených, protože chtějí sami přidávat hezčí a lepší momentky.
Až 63 procent mladých chce pomocí fotek v budoucnu vzpomínat na dovolenou v růžových brýlích a zapomenout tak na jakékoliv nedostatky. Samozřejmostí bylo i přidávání fotek, kde člověk vypadá nejlépe. Dokonale chce vypadat 58 procent mileniálů. O trošku méně, 52 procent mladých lidí, se snaží přidávat jen fotografie, kde okolí vypadá nejlépe.
Pokud si chceš prohlédnout detailnější výsledky průzkumu a dozvědět se více i o metodologii studie, pak klikej na tento odkaz.