Kampaň od Greenpeace vytáhla proti plastům silné zbraně.
Boj proti plastům na jedno použití nabírá v posledních týdnech na obrátkách. Několik světoznámých společností jako Starbucks či McDonald's prohlásilo, že přestávají používat jednorázové plasty a zmizí i plastová brčka. Aby si svou společenskou odpovědnost uvědomilo více společností, organizace Greenpeace Canada vymyslela skvělou kampaň.
Ve spolupráci s agenturou Rethink v Torontu byla představena série fotografií, která podtrhuje dopad plastového odpadu na naše oceány a zejména na naše živočichy. Grafici nacpali do ryby, želvy i ptáčka plastové slámky a nechali zvířata dusit se.
Kampaň dostala i příznačný popis „Don't suck the life from our oceans.“ Nikdo zřejmě nečeká, že jediná série fotografií přesvědčí všechny světové korporace, aby se plastů zbavily, ale čím více z nich k podobnému kroku přistoupí, tím šťastnější bude naše planeta.