Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Refresher Česko
Otevřít v aplikaci Refresher
Stáhnout
X
10. srpna 2018 11:33
Čas čtení 0:00
Daniel Mikolášik

Dizajnér premieňa ikonické logá značiek na praktické predmety do domácnosti. V zbierke nájdeš vešiak, stojan na fotku či otvárač fliaš

KULTURA
Uložit Uložené

Kvôli problémom s ochrannou známkou si však tieto produkty tak ľahko nekúpiš.

Japonský dizajnér Taku Omura zo štúdia OOD sa rozhodol vytvárať naozaj obdivuhodné a rovnako aj užitočné bytové doplnky. Pomocou 3D tlače totiž premieňa ikonické logá známych značiek na funkčné predmety do domácnosti. Emblémy používané komerčnými spoločnosťami tak získavajú využitie nad rámec ich primárneho účelu.

Celý projekt nesie názov Trial and Error a pozostáva z desiatok špecifických malorozmerných produktov s individuálnym praktickým použitím v každodennom živote. Logo McDonald’s napríklad slúži ako stojan na fotku, logo adidas ako držiak na perá či logo Twitteru ti poskytne jedinečný krájač na pomaranč. Okamura to však nerobil v rámci zámeru dizajnerskej spoločnosti. ale z vlastnej iniciatívy vo voľnom čase.

Hoci je nepravdepodobné, že tieto bytové doplnky a praktické predmety budú niekedy v budúcnosti dostupné na predaj, najmä kvôli problémom s ochrannou známkou, nedá nám neobdivovať vynaliezavosť a dôvtipnú ideu tohto šikovného Japonca. Vybrali sme pre teba pár tých najkreatívnejších.

Domů
Sdílet
Diskuse