Po letech práce analytika a policejním tréninku si založil vlastní firmu.
Brit Andy Bartram pracoval roky jako analytik a absolvoval i policejní výcvik. Při sledování televizní show Catfish, která zachycuje nástrahy internetového seznamování, ho napadlo, že by mohl založit vlastní firmu.
Zkušeností měl dostatek a sociální sítě mu byly prostřednictvím práce blízké, a tak založil firmu Vet Your Date.
Člověk by si myslel, že by v dnešní době neměl šanci uspět, protože se každý z nás dokáže proměnit v úspěšného stalkera, pokud nám někdo padne do oka, avšak při ceně 20 liber za celou službu se najde dostatek zákazníků.
Andy pracuje na principu, že pokud o označeném člověku nenajde žádné nové informace, zákazník mu ani nemusí zaplatit, a tak se poptávka po jeho službách zvyšuje.
Andy nemá problém strávit pár hodin hledáním každičké informace, kterou by člověk o svém potenciálním partnerovi potřeboval vědět.
Nejčastěji se na něj obracejí lidé s pochybnostmi o upřímnosti svého internetového partnera, se kterým se nikdy nesetkali. Je užitečné, pokud před odjezdem na první rande zjistíš, jestli se za fotkou krásné slečny opravdu skrývá stejná osoba.
Na internetu tě lidé dokáží velmi snadno oklamat, a proto Andy argumentuje, že služba profesionálního stalkera může být mimořádně prospěšná.
Analytik přitom nerad označuje svou práci jako stalkování a nepovažuje se ani za soukromého detektiva, protože jsou všechny informace o potřebném člověku veřejně dostupné. Běžný uživatel jen nemusí vědět, jak se k ním dostat.