Společnost Farmland využila marketingovou příležitost dokonale.
Zástupci výrobce slaniny Farmland Foods si před pár dny na internetu všimli, že známá značka Supreme si nenápadně půjčila jejich logo. Supreme přitom využívá loga cizích značek a vkládá do nich to své, čímž občas společnosti dokáže naštvat, ale Farmland Foods zvolili lepší taktiku.
Zatímco Supreme nahradilo nápis Farmland v samotném logu, Farmland zapnul Twitter a značce poslal jasný vzkaz. Zdálo se jim, že logo vypadá mimořádně povědomě, ale i když se jim nové čepice líbí, naneštěstí zmeškali oficiální vydání kolekce.
Zeptali se proto, zda by jim Supreme za odměnu nemohlo poslat pár kousků a netrvalo dlouho, než se společnosti pustily do vzájemné spolupráce.
Vtipný tweet se proměnil v humornou kolaboraci #FARMLANDxSUPREME, protože výrobce slaniny sehnal pár farmářů, navlékl je do Supreme mikin, na hlavu dostali Supreme čepice a nechyběly ani tašky.
Farmáři pak jako praví profesionálové zapózovali před svými mašinami či na poli a lidé na Instagramu si náhodnou spolupráci rychle zamilovali. Dědečkové v mikinách koneckonců nevypadali vůbec špatně.