Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
16. října 2018 15:47
Čas čtení 0:00
Sona O.

Ryanair se o svou posádku ani zákazníky nestará. Na letišti uvízli bez jídla a ubytování

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Cestovat nízkonákladovými společnostmi se ne vždy vyplácí.

Ryanair nabízí často lákavé slevy a výhodné ceny letenek, ale stále více se ukazuje, že pro tuto společnost není snadné pracovat. Ke svým zaměstnancům se totiž nechovají moc přívětivě ani humánně, o pasažérech nemluvě.

Naposledy museli čelit vážným problémům, když je v portugalském Portu zasáhla bouře Leslie. Kvůli špatnému počasí byly 4 lety přesměrovány do Malagy a společnost totálně selhala v péči jak o posádku tak o zákazníky.

Jeden z letů přistál v Malaze ráno 14. října a jeho posádka mohla využít prostory patřící firmě Ryanair. Všechny, krom jedné místnosti s osmi sedačkami, byly zamčené. 24 členů posádky se tak muselo mačkat v malém prostoru bez přístupu k tekutinám či jídlu až do šesté ráno následujícího dne.

Přes noc se všichni na protest vyfotili, aby ukázali lidem, jak práce pro tuto nízkonákladovou leteckou společnost opravdu vypadá.

Ryanair se o svou posádku ani zákazníky nestará. Na letišti uvízli bez jídla a ubytování
Zdroj: Twitter/Jimbaba

Fernando Gandra, zástupce Portugalské unie pro posádky leteckých společností (SNPVAC) tvrdí, že pro komfort zaměstnanců udělal, co mohl. „Posádka potřebuje po službě odpovídající ubytování, i když je to jen obyčejný hotelový pokoj, nemusí to být pětihvězdičkový hotel,“ řekl pro britský deník Metro.

Podle jeho slov se pokoušel sehnat hotel, ale žádný nemohl najít. V tu noc prý byly všechny v Malaze plné. Podle evropské regulace 83/2014 musí letecké společnosti v takovém případě poskytnout ubytování.

Ryanair však neměl žádný náhradní plán, i když o bouři věděl. Stejně skončili i pasažéři letu, ti museli na letišti čekat až do dalšího dne. Do letadla nastoupili už o 11 dopoledne, ale další hodiny čekali na pilota z Londýna.

Když posádka v letadle žádala povolení k tomu, aby se mohla najíst a napít ze zásob na palubě, odpověď Ryanairu zněla, že potraviny patří zákazníkům.

Domů
Sdílet
Diskuse