Na slavném okruhu se opět měřily síly.
Na Nürburgringu jsme byli letos svědky hned několika pokusů o nové traťové rekordy v různých segmentech. Nejnověji se o slovo přihlásil Mercedes-Benz, respektive divize Mercedes-AMG, která do slavného Zeleného Pekla vyslala své nové ostré želízko v ohni. I když německá prémiová automobilka v minulosti neměla ve zvyku zviditelňovat nové časy na okruzích, tentokrát se má čím pochlubit.
Model Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ poháněný čtyřlitrovou V8 s výkonem 470 kW / 639 koní totiž zdolal Nürburgring v čase 7:25.41. Oficiálně se tak postaral o nový rekord, protože pětidveřové GT se stalo vůbec nejrychlejším čtyřmístným sériovým automobilem na Severní smyčce.
O druhý, v tomto případě celkový rekord, se postaralo Porsche, které poslední roky soupeří zejména s italským Lamborghini. Loni totiž 911 GT2 RS překonalo kontroverzní rekord Huracánu Performante, když stanovilo čas 6:47.25. Na tento výsledek před několika měsíci odpovídalo Lamborghini s novinkou Aventador LP 770-4 SV Jota s časem 6:44.97.
Více než 20kilometrový okruh si však nejnověji podmanilo opět Porsche, které s modelem 911 GT2 RS MR pod taktovkou Larsema Kernema dosáhlo času 6:40.33. 700koňová pýcha Porsche, pod jejíž ladění se podepsala i společnost Manthey-Racing, se tak stala vůbec nejrychlejším sériovým automobilem se silniční homologací na Severní smyčce.