Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
12. listopadu 2018 16:04
Čas čtení 0:00
Jakub Paulík

Vlak měl zpoždění 460 minut, a tak v něm museli lidé nocovat. RegioJet jim vrátil jízdné

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Dnešní noc museli někteří cestující z Košic do Prahy bohužel strávit ve vlaku.

Ve stanici Vydrník mělo ve večerních hodinách přijít k vlakové poruše, kterou se na místě nepodařilo odstranit. Šlo o spoj z Košic do Prahy. Lidé cestující do Žiliny mohli přestoupit do rychlíku ZSSK, ale cestující do Prahy byli bohužel nuceni ve vlaku nocovat.

„Nepodařilo se ani sehnat lokomotivu od jiného dopravce, vlak musel počkat na příjezd náhradní lokomotivy RegioJet z České republiky. Celá událost nás velmi mrzí. Náš personál se celou dobu snažil cestujícím poskytovat maximální servis,“ vysvětlil situaci mluvčí RegioJetu Aleš Ondrůj.

Vlak měl zpoždění 460 minut, a tak v něm museli lidé nocovat. RegioJet jim vrátil jízdné
Zdroj: FOTO TASR - Michal Svítok

Ondrůj dále uvedl, že cestujícím byla automaticky načtena kompenzace ve výši 100 %. „Nebylo možné ani zavedení náhradní autobusové dopravy, která by s ohledem na množství cestujících a vzdálenost také nijak nepomohla. Cestujícím jsme ihned vrátili jízdné v plné výši. Celá věc nás mrzí a omlouváme se za všechny komplikace.“

Některé závady při cestování vlakem dopravce prostě nemůže předvídat a je už jen na něm, jak se k vzniklé problematické situaci postaví. Myslíš, že RegioJet provedl v dané situaci všechny potřebné kroky? A jaké jsou tvé celkové zkušenosti s tímto soukromým dopravcem?

Domů
Sdílet
Diskuse