Žádal, aby mu vyměnili sedadlo, protože chtěl sedět u okna.
Cestování letadlem může být mnohem příjemnější, pokud člověk sedí u okna. Většina mladých Čechů neutrácí zbytečné peníze za poplatky za výběr místa v nízkonákladových společnostech, a tak se musíme spokojit se sedadly, které nám automaticky vybere systém.
Pokud nás usadí u okna, chvilku se smějeme svým kamarádům sedícím uprostřed ale místo u okna není vždy největší výhra. Zatímco o rozmístění oken v letadle rozhoduje výrobce, samotné aerolinky mají možnost říct, kde konkrétně budou umístěna sedadla.
Dnes už můžeš zapomenout na to, že každá řada je perfektně umístěna podél okna, protože letecké společnosti se snaží do svých strojů nacpat co nejvíce sedadel.
窓が無い座席だったので隣のお兄さんがさんにクレームをつけたら、上空の景色書いて貼り付けてくれたwww pic.twitter.com/FJv6kJnwnD
— こぉ↑すけ@しおりおし (@kooo_TmS_suke) 5. listopadu 2018
Smutný a rozzlobený byl jeden nejmenovaný pasažér v Japonsku, který se celou dobu těšil na své sedadlo u okna. Po příchodu do letadla byl zaskočen, protože vedle sedadla neměl žádné okno, ale pouze ničím nepřerušenou stěnu.
Od letušky začal okamžitě žádat, aby ho přesunula do druhé řady, protože měl zarezervované místo u okna a nezajímá ho, že to občas technické parametry jednoduše nedovolí.
Možná mu při rezervaci mohla aerolinka oznámit, že okno v konkrétní řadě neexistuje, avšak kdo ví, jestli by mu to pomohlo. Letušky obtěžoval svým stěžováním tak intenzivně, až jedna vymyslela způsob, jak ho uzemnit.
Vytáhla papír, nakreslila něj obrysy okna společně s oblohou či oblaky, a muži ho nalepila přímo vedle hlavy. Muž naráz v podstatě u okna opravdu seděl, a proto neměl nárok na to, aby na cokoliv nadával.