Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
26. listopadu 2018 9:47
Čas čtení 0:00
Matúš Majer

Vánoční reklama z roku 2014 je smutnější než ty dnešní. Filmař ji natočil za 50 liber a lidé chtějí, aby tvořil pro velké firmy

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Smutná reklama britského filmaře dojala lidi natolik, že chtějí, aby si ho na vánoční reklamy najaly obrovské firmy.

Vánoce jsou nejen časem příjemné rodinné atmosféry, dobrého jídla a vánočních dárků, ale také dojemných reklam. Každý rok vzniknou desítky nových, ale vždy si řada lidí vzpomene na počin z roku 2014, který je i během dnešních dnů přebírán médii a jde o horké téma.

Řeč je o vánočním spotu britského filmaře Phila Beastalla, který za dvě minuty dokázal vypovědět emotivní příběh muže, kterému zemřela matka. Na rozloučenou mu však zanechala řadu kazet a na každé z nich se vždy nacházel pozdrav pro aktuální Vánoce.

Muž ve spotu otevřel krabici a našel tam poslední nahrávku, přičemž dobře věděl, že jde o poslední rozloučení od jeho matky. Smutný příběh přitom Phil dokázal natočit jen s rozpočtem 50 liber, čili asi 1450 korun.

Každoročně se video stane sdíleným na internetu, přičemž lidé požadují, aby si Phila najala některá z obrovských firem, které do vánočních reklam investuje statisíce eur. Myslí si, že s takovým rozpočtem a Philovým talentem by vznikla reklama, která na světě ještě nemá obdoby.

Mezi nejočekávanější reklamy vždy patří ta od britského řetězce Phil Lewis. Jejich letošní spot s Eltonem Johnem měl rozpočet 7 milionů liber, ale mnoho lidí zklamal, což dojemnému videu z roku 2014 buď přihrálo karet.

Domů
Sdílet
Diskuse