Smutná reklama britského filmaře dojala lidi natolik, že chtějí, aby si ho na vánoční reklamy najaly obrovské firmy.
Vánoce jsou nejen časem příjemné rodinné atmosféry, dobrého jídla a vánočních dárků, ale také dojemných reklam. Každý rok vzniknou desítky nových, ale vždy si řada lidí vzpomene na počin z roku 2014, který je i během dnešních dnů přebírán médii a jde o horké téma.
Řeč je o vánočním spotu britského filmaře Phila Beastalla, který za dvě minuty dokázal vypovědět emotivní příběh muže, kterému zemřela matka. Na rozloučenou mu však zanechala řadu kazet a na každé z nich se vždy nacházel pozdrav pro aktuální Vánoce.
Muž ve spotu otevřel krabici a našel tam poslední nahrávku, přičemž dobře věděl, že jde o poslední rozloučení od jeho matky. Smutný příběh přitom Phil dokázal natočit jen s rozpočtem 50 liber, čili asi 1450 korun.
Každoročně se video stane sdíleným na internetu, přičemž lidé požadují, aby si Phila najala některá z obrovských firem, které do vánočních reklam investuje statisíce eur. Myslí si, že s takovým rozpočtem a Philovým talentem by vznikla reklama, která na světě ještě nemá obdoby.
Mezi nejočekávanější reklamy vždy patří ta od britského řetězce Phil Lewis. Jejich letošní spot s Eltonem Johnem měl rozpočet 7 milionů liber, ale mnoho lidí zklamal, což dojemnému videu z roku 2014 buď přihrálo karet.