- produkty a služby určené pro osoby starší 18 let
- sex, nahotu a jiný nevhodný obsah
- násilí, krev nebo obsah nevhodný pro citlivé povahy
Originální nápad už mnozí zkritizovali.
Francouzská značka spodního prádla Henriette H se nebojí kontroverze. Nevznikla vůbec dávno, ale už si získala srdce mnoha žen po celém světě. Na Instagramu si v jejích kalhotkách zapózovala Emily Ratajkowski, a tak se postupně značka dostává do širšího povědomí lidí.
Vyrábí zejména spodní prádlo, které není vůbec všední. Najdeš na něm krajky či trefné nápisy ve francouzštině i angličtině, ženy se proto nestydí navštívit jejich butik na populární ulici Château d'eau.
Jak informovaly Strategie, butik si značka otevřela na této ulici možná i z důvodu, že před dvěma stovkami let na ní působilo velké množství veřejných domů, kam si muži chodívali užít se ženami.
Ženy tam postávaly ve výlohách a vábily potenciální zákazníky, jak bys to dnes mohl vidět v Red Light District v Amsterdamu, a tak na tuto tradici chtěla značka navázat.
V butiku proto zkušební kabinky umístili přímo do výkladu. V praxi to znamená, že pokud si žena chce vyzkoušet spodní prádlo na místě, musí se postavit do výkladu a je už jen na ní, zda si zatáhne závěs, aby na ni lidé neviděli, nebo se svou postavou světu pochválí.
Majitelka značky Sarah Staglianová nevnímá umístění kabinek jako problematické. Upozorňuje na to, že rozhodnutí odhalit se a na chvíli se stát sexuálním objektem ve výkladu záleží na zákaznici.
Samozřejmě, objevila se už i kritika, že v dnešní společnosti by takové kabinky neměly co hledat, avšak ona sama konstatuje, že konec konců prodává kalhotky. Prodej spodního prádla přece potřebuje ženská stehna či hýždě, protože jinak se kalhotky propagovat nedají.