Žačka páté třídy uhodila hřebík na hlavičku.
V mnoha oblastech Spojených států amerických dodnes ve velkém fungují skautské spolky. Množství rodičů umisťuje své děti do dívčích či chlapeckých oddílů, a pokud jsi viděl dostatek amerických filmů, určitě víš, že skautky často prodávají sušenky. Mají vlastní soutěže o to, která skautka prodá sušenek nejvíce, a lidé si tyto dobroty kupují, aby podpořili aktivní děti.
Žákyně páté třídy Charlotte Holmberg ze státu Colorado si však uvědomila, že v dnešním světě často lidé nemají o tradiční skautské sušenky zájem. Nedávno proto s mámou přemýšlely, jak by mohly sušenky udělat lákavějšími a vymyslely geniální plán.
Obyčejné obaly sušenek vlastnoručně upravily tak, že tam umístily polonahou fotku Jasona Momoy z filmu Aquaman. I když už největší šílenství vodního muže pominulo, Jason dodnes zůstává favoritem srdcí mnoha žen, díky čemuž marketingová strategie zafungovala.
Charlotte získala povolení od své mateřské skautské organizace, aby vtipné sušenky mohla distribuovat, a počet prodaných kusů rychle stoupal. Zanedlouho se o páťačku začala zajímat média a poptávka po Momoas, jak sušenky přejmenovala, dosáhla svého vrcholu.
O sušenky prý mají zájem zejména ostatní maminky, které zásoby rychle nakupují, a Charlotte mezitím stihla získat titul Top Cookie CEO jako jedna z nejlepších prodavaček ve své oblasti.