Americká značka pochopila význam e-sports.
Hru League of Legends možná miluješ a možná nenávidíš, ale společnost Nike bys očividně našel v první kategorii. Značka se spojila s populární čínskou profesionální ligou League of Legends Pro League (LPL), kde proti sobě bojuje 16 týmů, aby díky oficiální pozici sponzora prorazila i v oblasti elektronických sportů.
O tomto kroku se šeptalo už delší čas, Nike v minulosti koketovalo s podporou několika individuálních hráčů, ale role sponzora celé ligy značce zaručí vyšší popularitu zejména v Číně, kde soutěž působí.
Nike začne své působení v e-sports od května tohoto roku, kdy League of Legends Pro League čeká velký turnaj Mid-Season Indivtational. Američané budou pro hráče vyrábět celé kolekce oblečení i bot. Zpočátku půjde o upravené tenisky či oděvy pro běžné nošení, ale nakonec bude celá liga soutěžit oblečená přímo v dresech od Nike.
Díky smlouvě s čínskou ligou samozřejmě porostou i příjmy Nike a samotné ligy z prodeje oblečení jednotlivých týmů. Ba co víc, i vývojáři hry League of Legends ze studia Riot Games se zlobit určitě nebudou, protože díky americkému gigantovi se o hře mohou dozvědět i lidé, kteří o ní nikdy neslyšeli.
LPL x Nike
— LPL (@lplenglish) 28. února 2019
Starting from the 2019 Mid-Season Invitational, you can purchase @Nike and LPL esports themed clothing. The LPL team jersey designed by Nike will be unveiled during the 2019 World Championship finals too. So expect more future apparel and sneakers by Nike and the LPL! pic.twitter.com/2QXiKAxHFz