Šikovné balení bez cizí pomoci neotevřeš.
Výrobce kondomů Tulipan vymyslel kreativní kampaň, kterou se snaží veřejnost upozornit na to, jak by měl probíhat bezpečný sex. Nejde jen o nástrahy jako pohlavní nemoci, ale i o sexuální útoky a znásilnění. Ve světě se aktivně diskutuje o tom, že na sex je vždy a za každých podmínek potřebný souhlas obou partnerů, ale množství lidí očividně stále nerozumí.
Tulipan proto spojil síly s agenturou BBDO Argentina a vytvořili speciální balení kondomů, které bez pomoci svého partnera neotevřeš. K otevření krabičky budeš potřebovat čtyři ruce, čímž chce společnost více či méně vzdělávat lidi právě o souhlasu k pohlavnímu styku. V angličtině se tento souhlas nazývá „consent“, z čehož vznikl i název kondomů Consent Pack.
En el sexo vale todo solo si se respeta una regla: el consentimiento de ambos para hacerlo. #PlacerConsentido pic.twitter.com/RuIjvbL1yg
— Tulipán Argentina (@TulipanARG) 27. března 2019
Na bocích balení najdeš speciální pojistky, které musíš zmáčknout, aby ses k prezervativu dostal. Tvé ruce na to stačit nebudou, a tak potřebuješ partnera, aby zmáčkl druhou část pojistek a balení se mohlo otevřít.
Nejde sice o sériově vyráběnou krabičku, protože Tulipan zatím tyto kondomy pouze porozdával v argentinských barech, ale kdyby sklidily velký úspěch, možná by se mohly objevit i na pultech obchodů.