Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
5. května 2019 13:46
Čas čtení 0:00
Adam Novosad

„Tento produkt obsahuje mrtvé tělo někoho, kdo chtěl žít.“ Nová veganská kampaň vyvolala smíšené reakce

ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Vegani tentokrát polepili živočišné produkty v supermarketu.

Veganští aktivisté v posledních měsících zvýšili četnost svých akcí po celém světě. Objevili se i lidé, kteří s takovým jídelníčkem nesouhlasí, což dokazovali konzumaci syrového masa přímo na veganských festivalech, ale militantnější vegani momentálně vzbudili pozornost v australském Melbourne.


Najeli tam do supermarketu a v sekci s masem a živočišnými produkty polepili množství produktů nálepkami s nápisem „Tento produkt obsahuje mrtvé tělo někoho, kdo chtěl žít.“ Chtěli tak dosáhnout, aby se zákazníci zamysleli nad tím, co kupují.

Na sociálních sítích však veganská kampaň vyvolala smíšené pocity. Někteří lidé zůstali zaskočeni nálepkami, protože slovo „někdo“ podle nich označuje výlučně člověka, a tak se bavili, jestli do šunky náhodou nepomleli i nějakou osobu. Jiní upozorňovali, že i zvířata mají pocity, a tak nelze zevšeobecňovat.

Domů
Sdílet
Diskuse