Jak rychle přišla, tak i odešla.
Zřejmě každý fotbalový fanoušek zachytil včerejší pikantní ozvláštnění finálového utkání Ligy mistrů mezi Tottenhamem a Liverpoolem, kdy na hřiště během zápasu vběhla polonahá influencerka Kinsey Wolanski. Do té doby o ní nevěděl téměř nikdo, snad jen pár tisíc jejích skalních fanoušků.
Na sociálních sítích a v médiích se však již během druhého poločasu začalo objevovat její skutečné jméno a instagramový profil plný polonahých fotek. Dozvěděli jsme se, že jde o partnerku známého prankstera Vitalyho, jehož jméno měla ostatně i na svých zaříznutých jednodílných bikinách.
Kinsey si však díky tomuto incidentu dokázala získat v opravdu rekordně krátkém čase srdce mnoha sledovatelů na Instagramu. Ve chvíli, kdy včera vybíhala na hřiště v Madridu měla totiž na svém profilu přibližně 250 tisíc followerů. Tento počet dokázal za necelý den vzrůst až na více než 2,5 milionu.
Její radost však netrvala věčně. Algoritmus sociální sítě pravděpodobně identifikoval neobvyklý nárůst followerů, a tak se domníval, že jsou falešní nebo nakoupení. Z toho důvodu dostala polonahá fanynka okamžitý ban a její účet na Instagramu byl smazán. Rovněž je dost možné, že ji sociální síť zablokovala i kvůli sexuálnímu obsahu.
Situace okamžitě využily mnohé další instagramové profily, které si změnily jméno na Kinsey Wolanski a do feedu přidávají fotky obdařené blondýnky, aby oklamaly followery, že jde o její oficiální účet.
Zkrátka žádná sláva netrvá věčně a jak rychle dokáže člověk vystřelit, stejně rychle může také padnout na dno. Ponaučení z tohoto případu by si klidně mohly vzít všechny instagramové influencerky, které si myslí, že je sociální síť bude živit navěky.
Zajímavostí však zůstává, že taková reklama by vyšla obyčejného člověka na slušný balík. Obchodní analytik Darren Rovello odhaduje částku za podobnou marketingovou propagaci na 4 miliony amerických dolarů, tedy přes 90 milionů korun.