V londýnském obchodě najdeš nové figuríny.
Společnost Nike si začala svou společenskou odpovědnost vůči ženám uvědomovat již v roce 2017. Tehdy představila novou plus-size kolekci, ze které si vyberou i baculatější ženy toužící po oblečení na cvičení.
Od poloviny minulého týdne proto Nike uvedlo ve své prodejně v Londýně nové baculaté figuríny, aby si každá zákaznice mohla prohlédnout, jak jednotlivé kousky vypadají na rozdílných postavách, píše CNN.
Nike se rozhodlo, že chce ve nové prodejně oslavovat rozmanitost a inkluzivitu ve sportu, což dokazuje právě první takovou figurínou v celé své historii. Značka chce být i nadále jedním z největších podporovatelů ženských atletek, které motivují zákaznice ze všemožných plakátů v prodejně, avšak uvědomuje si svůj význam i mezi běžnými ženami sportujícími jen rekreačně.
Ačkoliv Nike není první značkou s baculatou figurínou v prodejně, protože ji v minulosti předběhly společnosti jako Old Navy či Nordstrom, zřejmě si z této iniciativy vezmou příklad mnohé další značky. Každý si koneckonců zaslouží stejnou příležitost začít sportovat.