Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
25. června 2019 11:08
Čas čtení 0:00
Daniel Mikolášik

Rihanna použila plus-size figuríny v nové Fenty kolekci. Převislé břicho a široké boky mají pozitivní odezvu

MÓDA
Uložit Uložené

Lidé na sociálních sítích chválí Rihannu za to, že použila figuríny odrážející skutečný tvar těla.

Módní značka Fenty, kterou založila barbadoská zpěvačka Rihanna, na sebe opět strhává veškerou pozornost. Dosud byla veřejnosti známá zejména řada spodního prádla Savage x Fenty či kolaborace se sportovní značkou Puma. Tentokrát však Riri přichází s novou kolekcí a logem značky, a tak jsme pravděpodobně svědky začátku zcela nové epochy.

Jak píše i portál People, oficiální představení kolekce se uskutečnilo ve Fenty pop-up store v New Yorku ještě minulý týden. Jelikož je známo, že Rihanna vždy bojovala za různorodost a různé tvary ženské postavy, především obsazením plus-size modelek v jejím kampaních s liniemi spodního prádla, není divu, že ženské křivky oslavuje opět.

Tentokrát však použitím plus-size figurín v samotném pop-up storu, které disponují větším převislým břichem či širšími boky. Zpěvačka se pravděpodobně nechala inspirovat značkou Nike, která také použila baculatou figurínu ve své nové prodejně jen před pár týdny.

Doporučeno
Nike v prodejnách představilo plus-size figuríny. Chce, aby sportovali všichni bez rozdílu Nike v prodejnách představilo plus-size figuríny. Chce, aby sportovali všichni bez rozdílu 8. června 2019 9:54

Krok okamžitě rozproudil pozitivní zprávy a statusy na sociálních sítích, v nichž lidé chválí Rihannu, že použila figuríny, které údajně odrážejí skutečný tvar těla. Fanoušci také ve svých tweetech uvádějí, že by se zpěvačkou měly inspirovat i jiné módní značky, aby si zákazníci dokázali lépe představit, jak bude daný kousek vypadat na jejich postavě.

Je však důležité podotknout, že Fenty či Nike nejsou ani zdaleka prvními značkami, které se rozhodly do svých prodejen zakomponovat i baculatější figuríny. V minulosti se o podobnou oslavu rozmanitosti přičinily i společnosti jako Old Navy či Nordstrom.

Jak jsme již v úvodu článku zmínili, Rihanna si odjakživa ve svých kolekcích zakládala na tom, aby její oblečení nosily všechny typy ženských postav. Tělesnou různorodost prosazovala zejména v kampani Savage x Fenty plné spodního prádla určeného pro všechny ženy. Každá má totiž podle ní stejnou šanci vypadat mimořádně sexy.

Doporučeno
Rihanna přichází na trh se spodním prádlem pro všechny druhy postav. Na své si tak přijdou štíhlé, ale i kypřejší ženy Rihanna přichází na trh se spodním prádlem pro všechny druhy postav. Na své si tak přijdou štíhlé, ale i kypřejší ženy 2. května 2018 21:12
Zpět
Sdílet
Diskuse