Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 29. 1. 2020 svátek má Zdislava

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Chceš dostávat notifikace i na tomto zařízení?
Refresher - Web
0
refresher team
19. červenec 2019, 17:10
Čas čtení: 1:14

REFRESHER hledá šéfredaktora. Vyznáš se v médiích a máš přehled o aktuálním dění?

Chceš změnit český mediální trh a rozhodovat o obsahu a strategii největšího portálu pro mladou generaci?

refresher team
19. červenec 2019, 17:10
Čas čtení: 1:14
REFRESHER hledá šéfredaktora. Vyznáš se v médiích a máš přehled o aktuálním dění?
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.

Chceme dělat kvalitní originální obsah, který dá čtenářům něco navíc. Chceme přinášet nová témata, trendy, ale i osvětu tam, kde to považujeme za důležité, protože máme na mladé lidi vliv. Dynamicky rosteme, a proto potřebujeme nejlepší z nejlepších.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

Potřebujeme moderní a fresh lidi. Takové, kteří se vyznají v online světě, vnímají, co funguje a vědí, jak v tomto vždy se měnícím světě něco prosadit. Přehled o dění ve světě i doma nutností. Čím víc se ztotožňuješ s naší tvorbou nebo stylem fungování, tím jsi vhodnějším kandidátem. Někdo, kdo je na webu poprvé, nejspíš nebude tím pravým ořechovým.

 

Požadované schopnost a zkušenosti:

  • špičková úroveň české gramatiky a stylistiky;
  • znalost jazyka a tónu Refresheru;
  • práce v médiích aspoň tři roky, z toho aspoň 1–2 roky na vedoucí pozici;
  • dobrá orientace na českém mediálním trhu;
  • profesionalita, samostatnost a proaktivita;
  • základní znalosti digitálního marketingu.

 

Vykašli se na to, co děláš a pojď dělat marketing pro REFRESHER. Formuj tvář české odnože a věnuj se práci, která tě bude naplňovat

 

Vymýšlet témata článků, editovat je, přizpůsobovat jejich obsah, titulky a náhledové obrázky sociálním sítím. Jako šéfredaktor budeš mít na starosti i přidávání článků na Facebook.

 

Očekáváme od tebe, že budeš sledovat trendy a budeš do Refresheru přinášet zajímavé nápady, vylepšení v rámci obsahu, ale i v rámci procesů v redakci.

 

S tím se pojí i pilování obsahové strategie, a to včetně pravidelných meetingů s týmem a dohlížení na její dodržování.

Dále je důležité, abys byl pro redaktory autoritou a mentorem jak v oblasti psaní, tak i jako manažer a nadřízený.

 

 

Na termínu nástupu se domluvíme individuálně.

 

Pokud je toto příležitost pro tebe a jsi náš budoucí šéfredaktor, pošli nám na job@refresher.cz s předmětem #ŠÉFREDAKTOR:

  • Životopis. Zkušenosti. Jaké máš a jak tě kvalifikují? Co jsi celý život dělal?
  • BIO. V pár větách se popiš a řekni nám, jaký jsi člověk.
  • Proč ty, proč u nás a proč bys měl být náš nový šéfredaktor.
  • Návrh obsahové strategie pro refresher.cz v rozsahu 30 řádků.

Toto vše pošli dohromady v jednom PDF souboru.

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
2
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.