Oblíbená zpěvačka dlouhodobě razí myšlenku tolerance. V rámci její značky je pro ni prvořadé, aby se ženy cítily sebevědomě.
Není tajemstvím, že se Rihanna aktuálně věnuje i tvorbě svého dalšího alba, primárně se však stále zaměřuje na svou značku spodního prádla Savage x Fenty.
S tou se jí před pár dny podařilo, snad už definitivně, změnit módní průmysl. Minimálně v disciplíně prádla pro ženy, protože všem na prestižním Fashion Weeku v New Yorku ukázala, že ideál ženské krásy není o vyhublých modelkách. Dokonce v této souvislosti jmenovitě zmínila i svou, dnes už velmi přímou, konkurenci Victoria's Secret.
„Líbí se mi, jak choreografka Parris Goebel dokáže připravit vše tak, aby to vypadalo sexy i přesto, že neprezentujeme společenský ideál toho, jak má něco sexy vypadat. Nezajímají mě vyhublé modelky Victoria's Secret,“ prozrazuje Rihanna v rozhovoru pro Business of Fashion.
My jsme se aktuálně dočkali i velmi podrobného fotoreportu, který najdeš na stránce Popsugar. Máme možnost vidět, že Rihanna v opravdu sáhla po modelkách bez rozdílu velikostí oblečení, tvarů nebo ras. Potvrzuje svá slova, že v první řadě jí jde o to, aby se žena cítila v prádle Savage x Fenty co nejsebevědoměji a přirozeně.
Kráska z Barbadosu si také uvědomuje, že odprezentovat myšlenku před lidmi na události nemusí stačit, a tak se rozhodla využít spolupráci se streamovací platformou Amazon Prime Video, kde najdeš 51minútový záznam celé show. Video si můžeš prohlédnout i v rámci 30denní zkušební doby.