Značka už podle všeho pochopila, že prezentovat výhradně hubené modelky jako ideál krásy asi nebude šťastná cesta.
Značka spodního prádla Victoria's Secret se rozhodla do kampaně poprvé v historii zapojit i plus-size modelku s velikostí oblečení 44 v evropském číslování.
Pravděpodobně již druhá nejoblíbenější značka po Fenty x Savage od Rihanny má za sebou turbulentní rok 2019, dokonce se nekonala ani pravidelná módní přehlídka. Zároveň odešel i šéf marketingu, kterému se nelíbilo, že značka spolupracuje s transgender modelkou.
Aktuálně máme možnost vidět, že se v rámci spolupráce Victoria's Secret a Bluebella na propagačních materiálech objevuje i plus-size modelka, což dosud nebylo zvykem. Otevřeně za to kritizovala prestižní značku i Rihanna, která je známá tím, že její spodní prádlo Savage x Fenty podporuje ženy všech tvarů a velikostí.
Nová tvář Ali Tate Cutler je tak náznakem, že i VS už pociťuje společenskou odpovědnost a nechce veřejnosti jako ideál ženské krásy prezentovat jen vyhublé modelky. V rozhovoru pro E! plus-size modelka prozradila své pocity: „Myslím si, že značka jde správným směrem, když poslouchá publikum, které si vyžádalo, že chce vidět více žen různých tvarů a velikostí.“
Pozrite si tento príspevok na Instagrame