Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Obsah vznikl ve spolupráci se společností Freshlabels.
20. října 2019 17:13
Čas čtení 0:00
Sponzorovaný obsah

Je udržitelnost jen marketingový nástroj na oklamání veřejnosti?

MÓDA
Uložit Uložené

Navštívili jsme pražský Designblok 2019, jehož ústředním tématem je tentokrát udržitelnost planety.

Designblok je oblíbenou mezinárodní událostí, kde se každoročně setkají populární značky, aby představily své nejlepší designérské projekty. Ani tento rok jsme nemohli chybět a zaujalo nás i samotné ústřední téma udržitelnosti, které v současnosti rezonuje po celém světě. V mnoha případech však zároveň platí, že se z tohoto termínu stal marketingový nástroj na přitažení veřejnosti.

Jedné z pracovnic oblíbeného retailového obchodu Freshlabels jsme se proto zeptali, jakým způsobem může člověk rozeznat zodpovědné značky od těch, které se snaží zavádět.

Zároveň jsme vyzpovídali i samotné návštěvníky události na holešovickém Výstavišti, kteří nám prozradili, co mají na sobě a podle čeho si svůj outfit vybírali. Zajímalo nás, jaký je jejich pohled na udržitelnou módu a co dělají s oblečením, které už nenosí. Možná bude pro tebe výsledné video inspirací, minimálně se však dozvíš, jak to na Designbloku 2019 vypadalo.

Domů
Sdílet
Diskuse