Přepnout do nočního režimu
Přepnout do denního režimu
Středa 22. 1. 2020 svátek má Slavomír, Slavomíra

hledej na refresheru

Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Musíš být přihlášený/á, abys mohl/a uložit článek.
Nepodarilo sa uložiť zmeny. Skús sa nanovo prihlásiť a zopakovat akciu.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložit na později.
Uložený článek najdeš v nabídce uživatele.
Filmy a Seriály - Pod radarem
0
Oskar Almássy
25. říjen 2017, 16:25
Čas čtení: 1:39

Čo si myslí režisér Denis Villeneuve o slabých tržbách nového Blade Runnera? Je podľa neho hlavný problém v dnešných divákoch?

Očakávané sci-fi Blade Runner 2049 zbieralo nadšené recenzie z celého sveta, no na poli tržieb sa mu až tak dobre nedarí. Ako to vníma samotný režisér snímky?

Oskar Almássy
25. říjen 2017, 16:25
Čas čtení: 1:39
Čo si myslí režisér Denis Villeneuve o slabých tržbách nového Blade Runnera? Je podľa neho hlavný problém v dnešných divákoch?
Zdroj: Warner Bros. Pictures

Či už sledujete všetky novinky ohľadom skvelého sci-fi Blade Runner 2049, alebo sa iba zaujímate o filmové tržby z celosvetových kín, určite vám neunikla skutočnosť, že sa snímke finančne nedarí tak dobre, ako by si mnohí z nás priali. Očakávanému pokračovaniu kultového Blade Runnera sa totiž ani napriek nadšením recenziám nepodarilo prilákať dostatočný počet divákov a s najväčšou pravdepodobnosťou tak pôjde o ďalšiu výbornú záležitosť, ktorá ostane v červených číslach.

 

Čo si myslí režisér Denis Villeneuve o slabých tržbách nového Blade Runnera? Je podľa neho hlavný problém v dnešných divákoch?

 

Ako možno viacerí z vás viete, režisér Denis Villeneuve poslal novinárom list s prosbou, aby v článkoch a recenziách nezverejňovali kľúčové detaily príbehu. Mohla však práve jeho prísna spoilerová politika zapríčiniť slabú divácku návštevnosť? A boli by na tom tržby lepšie, ak by sa do širšieho povedomia nejaké tie spoilery predsa len dostali? Nuž, podobnými otázkami sa zaoberalo hneď niekoľko odborníkov, pričom sa k téme nedávno vyjadril aj samotný Villeneuve. Čo v rozhovore prezradil?

 

Ako filmár rozhodne nie som arogantný. Ľudia vložia do filmu množstvo peňazí, aby mi umožnili natočiť niečo, ako napríklad Blade Runnera. Verili mi, boli priateľskí a dali mi veľa slobody. Takže, samozrejme, túžim po tom, aby sa film dočkal úspechu. Má pred sebou dlhú cestu, no nechcem, aby tí ľudia prišli o svoje peniaze.

 

Čo si myslí režisér Denis Villeneuve o slabých tržbách nového Blade Runnera? Je podľa neho hlavný problém v dnešných divákoch?

 

Navyše, aby pred premiérou neunikli žiadne citlivejšie príbehové informácie, rozhodli sa v štúdiu Warner Bros. neuviesť film na žiadnom z jesenných filmových festivalov, ako napríklad v Benátkach či Toronte. Šéf domácej distribúcie Jeff Goldstein priznal, že štúdio fanúšikovskú základňu Blade Runnera tak trochu precenilo, no režisér vidí problém v niečom inom:

 

Jednou z najlepších skúseností bola pre mňa ako cinefila účasť v porote na filmovom festivale. Mal som si pozrieť 20 filmov bez toho, aby som o nich čokoľvek vedel. Nepoznáte žáner, krajinu pôvodu ani príbeh. Neviete, či vás čaká komédia alebo horor. Naozaj sa mi uľavilo, že už môžem o tom filme hovoriť otvorene. To som si totiž za posledný rok dovoliť nemohol. Ľudia chcú o filme vedieť veľmi veľa ešte predtým, než si ho vôbec pozrú. No mali by si o ňom pozisťovať viac až po jeho zhliadnutí.

 

Čo si myslí režisér Denis Villeneuve o slabých tržbách nového Blade Runnera? Je podľa neho hlavný problém v dnešných divákoch?

 

Podľa režisérových slov vyššie teda môžeme usúdiť, že problém finančného neúspechu nového Blade Runnera netkvie v tajnostkárskom marketingu ani v slabej základni priaznivcov pôvodného filmu. Skôr si myslí, že určitá skupina dnešných divákov potrebuje najprv dostať všetky informácie na zlatom podnose a až potom sa rozhodne, či do kina zájde. A ako sme sa mohli sami presvedčiť, niekedy nepomôžu ani skvelé ohlasy z celého sveta. Čo si myslíte o jeho vyjadreniach vy? Súhlasíte s ním, alebo vidíte háčik niekde inde?

Upozornit na chybu. Pokud jsi našel nedostatek v článku nebo máš připomínky, dej nám vědět.
Ohodnoť článek
7
Sdílej článek
Hodnocení tohoto článku je dostupné jen s aktivním předplatným REFRESHER+.
Předplatit
Zrušit
Při hodnocení článku nastala chyba. Zkus se nově přihlásit a znovu ohodnotit článek.

V případě že problémy přetrvávají, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHORU
Nejčtenější
Zapni upozornění a už ti nic neunikne!

Chceš vědět, co se děje, a mít přehled? Dostávej upozornění o nejžhavějších zprávách na Refresheru.

(Příklady: Hořel Notre Dame, Zemřel Mac Miller, Trailer na Avengers)
(Příklady: Sagan skončil první, Nový zákon s vlivem na moderní lidi, Dnes nás čeká zatmění slunce)
Pokud chceš, abychom ti poslali téměř všechny novinky, vyber tuto možnost.
Záleží nám na soukromí čtenářů. I z toho důvodu ti poskytujeme detailní informace o tom, jak využíváme soubory cookies a jiné technologie zabezpečující správné fungování a vývoj stránky. Pro víc informací si přečti naše Zásady ochrany osobních údajů , kde najdeš, jak používáme soubory cookies, případně se seznam s Podmínkami užívání portálu platnými od 24. 5. 2018. Zpracování cookies můžeš zabránit nebo změnit své preference v nastaveních internetového prohlížeče. Pro detailnější nastavení klikni na víc možností níže.
Upozornění na právo nastavení ochrany osobních údajů na Refresheru

Vzhledem k existujícím i chystaným změnám v zákonech ti dáváme možnost detailního nastavení zpracování osobních údajů a preferencí spojených s jejich zpracováním.

Přečti si možnosti, posuň zobrazení níže, nastav si své preference a klikni na tlačítko Souhlasím, když budeš chtít pokračovat na Refresher. Soubory cookies jsou důležitou součástí technologie v tvém prohlížeči. Jsou natolik důležité, že je budeme muset použít pro zapamatování si toho, že jsi toto okno potvrdil/a, v opačném případě bychom ti ho museli zobrazovat znovu a znovu.

Údaje, které zpracováváme, když používáš Refresher
Ze strany Refresheru sbíráme tyto osobní údaje:
  • Když navštívíš Refresher, uchováváme informace o tom, které články sis přečetl, identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy nebo IP adresu v případě přihlášení, soubory cookies a polohu.
  • Při přihlášení do účtu e-mailovou adresu.
Proč sbírá Refresher tyto údaje:
  • Ke zlepšení kvality našeho webu a vývoji nových webových služeb.
  • K provádění analýz a měření s cílem pochopit, jak je náš web využíván.
  • K tomu, abychom nezobrazovali obsah, který jsi už viděl.
  • Pro zobrazování přizpůsobeného obsahu, jako jsou například relevantnější články.
  • Pro schopnost identifikovat tě jako uživatele při přihlašování do svého účtu.
Sbíráme údaje pro partnery a reklamní sítě:
  • Identifikátory zařízení a prohlížeče, část IP adresy, soubory cookies a poloha.
Proč sbíráme tyto údaje pro partnery, třetí strany a reklamní sítě:
  • K tomu, aby mohli fungovat a zobrazovali relevantnější a užitečnější reklamy.
Seznam reklamních sítí a nastavení reklam

Nevyhnutelné osobní údaje – cookies – pro zobrazování reklam sbíráme pro následující společnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
formulář kontakt v souvislosti s osobními údaji >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
kontaktní údaje pro nejbližší pobočku >

 

Možnost vypnout si personalizování reklam a sbírání osobních údajů pro jednotlivé partnery:

Upravit nastavení typů reklam Google - personalizování od společnosti Google

Upravit nastavení typů reklam AdForm - personalizování od společnosti AdForm

 

Svá nastavení pro všechny ostatní reklamní sítě, i ty, které na Refresheru nenajdeš, si můžeš prohlédnout na stránce youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Měření a analýza návštěvnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránek používají ke zlepšení funkčnosti svých stránek údaje shromážděné službou Google Analytics. Shromážďování údajů můžete deaktivovat tak, že si stáhnete a nainstalujete doplněk pro svůj prohlížeč.

Stáhnout doplněk pro prohlížeč

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Společnost Gemius podobně jako služba Google Analytics vyhodnocuje a měří návštěvnost na některých webových stránkách. K měření využívá Cookies, které si můžeš deaktivovat ve svém prohlížeči.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využíváme k analýze návštěvnosti a chování uživatelů. Vytváří nám mapu aktivity návštěvníků, a to na webových stránkách, které vizualizuje a vyhodnocuje. Tyto informace nejsou sbírány vždy, nikde nejsou spárovatelné s aktivitami uživatelů a není tedy možné identifikovat jednotlivce, ale Hotjar ti může nastavit soubory cookies.

Ovládací prvky související s prohlížečem

Nastavení souborů cookies

Soubory cookies jsou životně důležitou součástí technologie ve vašem prohlížeči a slouží ke zlepšení prostředí při používání internetu.

Pokud například na určitém webu nastavíte předvolený jazyk, soubory cookies pomohou prohlížeči zapamatovat si tuto volbu. Některé nebo všechny soubory cookies můžete též zablokovat, to ale může vést k narušení fungování některých funkcí na internetu.

Mnoho webů například vyžaduje zapnuté soubory cookies, když se chcete přihlásit.

Zásady ochrany osobních údajů
Další informace o tom, jak Refresher používá cookies ke zlepšení služeb
  • Přihlašování – pro účely přihlašování potřebujeme tvoji e-mailovou adresu.
  • Přizpůsobení – pro zjištění toho, co tě zajímá, vytváříme tvůj unikátní profil. Pokud nějaké informace posbíráme, najdeš je ve svých nastaveních soukromí a profil můžeš upravit, změnit nebo celé personalizování vymazat.
Jak změnit nastavení zpracování osobních údajů?

Pokud změníte názor, kdykoliv můžete tyto údaje změnit na adrese https://refresher.cz/nastavenia/sukromie.
Pokud toto okno nechceš vídat, když nás navštívíš z jiného zařízení nebo prohlížeče, přihlas se a tvé preference si zapamatujeme.