Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Tento obsah je PR zpráva společnosti We are Ferdinand.
17. prosince 2019 18:00
Čas čtení 1:04
Sponzorovaný obsah

Pro českou ponožkárnu navrhuje i grafik, který pracoval pro Facebook, Google a Baracka Obamu

Pro českou ponožkárnu navrhuje i grafik, který pracoval pro Facebook, Google a Baracka Obamu
MÓDA
Uložit Uložené

Česká ponožkárna We Are Ferdinand již několik let společně s designéry a umělci vnáší nové pohledy do světa barevno-veselých ponožek.

Ponožky jako vánoční dárek. Existuje něco klasičtějšího? Pravda je, že jich není nikdy dost. Dokáží potěšit hlavně dospělého, zvláště pak jsou-li designově originální. Ponožky totiž dávno nejsou tím, čím byly dříve.

Ruku k těmto designovým ponožkám přidal Maxim Velčovský, Pavel Fuksa a Jakub Janošík.

 

We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu Zdroj: We are Ferdinand

Maxim Velčovský se zaměřil na nejklasičtější vzor veselých ponožek – puntíky. A ten degraduje. Jednou říká, že pletací stroj dokonalého výrobního procesu napadl neznámý virus, jindy, že puntíky okousaly myši. Ať je to jakkoliv, vznikly krásné ponožky, u kterých až po detailnějším prozkoumání vyjde najevo, že jsou nevšední.

We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu Zdroj: We are Ferdinand

Je libo pařížský salát? Dvacet deka, nebo jeden pár? Toto ne zcela pro ponožky pochopitelné spojení vytvořil Jakub Janošík, který stojí i za kreativní stránkou ponožkárny a obhajuje si to následovně: „Dost bylo hamburgerů, hot dogů a avokád na ponožkách, nyní přichází pařížák. Hezky, česky. I s řešením problému zašpinění oblečení od jídla. Pokud vám spadne pařížák na tyto ponožky, nic se něděje.“

We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu Zdroj: We are Ferdinand

Třetí novinku navrh Pavel Fuksa, který má za sebou práce pro Nike, Facebook, Google, Heineken, Baracka Obamu a další celosvětové firmy. Pro We Are Ferdinand vytvořil ponožky, kde ze stylových bot vykukují decentní proužky, pod botou, očím ukryta, zuří bitva mikrobů, plísní a bakterií o holé přežití. Zvětšili jsme miliardy našich neviditelných kamarádů, dosud známých jen z televizních reklam a redefinovali jejich pozici na módní ikonu. K tomu Pavel Fuksa dodává “Navrch huj, vespod huj.”

We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu Zdroj: We are Ferdinand

Ponožkárna We are Ferdinand byla představena světu na podzim 2016. Za zrodem stojí v té době šestnáctiletý Salvátor Soška, za kreativní stránkou značky Jakub Janošík. Cílem je vytvářet v každodenní šedi špetku rozruchu. Taktéž skrze designéry, ilustrátory a umělce na ponožky vnést zcela nový pohled.
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu
We Are Ferdinand vytvořili ponožky s Maximem Velčovským, Pavlem Fuksou i motivem pařížského salátu Zdroj: We are Ferdinand
Domů
Sdílet
Diskuse