Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Obsah vznikl ve spolupráci s kanálem U telefonu Degen.
3. května 2020 11:00
Čas čtení 3:28
Antonín Havlík

Ano, opravdu se jmenuji Degen, říká autor nejprotivnější show na internetu. Otravuje poctivě pracující lidi po telefonu

KULTURA YOUTUBE
Uložit Uložené

Nový youtubový kanál U telefonu Degen, jak sám říká, otravuje život poctivě pracujícím lidem. Podívali jsme se na něj blíž a zjistili, kdo za ním stojí.

 

Nový český YouTube kanál U telefonu Degen si nebere servítky. Princip show je jednoduchý – hosté v ní volají „poctivě pracujícím lidem“ a těm pak otravují život. Na monitoru se během hovoru totiž postupně objevuje osm bizarních frází, které musí volající lidem sdělit. Tato zadání se ale dozvídají až v průběhu hovoru. 

Není tak výjimkou, že hosté musí zavolat do tetovacího salonu a domluvit tetování na obličej pro 14letého syna poslouchajícího Yzomandiase nebo zajistit party pro 300 důchodců, kde má hrát DJ Nobodylisten. A takhle bychom mohli pokračovat dál, každá další požadovaná fráze totiž vždycky překoná práh absurdity.

„Záměrně voláme do míst, kde volaný nemůže položit telefon, a i když se díky naším frázím a emočnímu nátlaku dostává volaný do podivných situací, tak se snaží v hovoru pokračovat a zajistit, že našemu přání vyhoví,“ vysvětluje Maksim Shamanskii, jeden ze dvou tvůrců, kteří stojí za vtipnými videi. Druhým z nich je Daniel Degen, který je zároveň i manažerem obchodu s módou Enter The Address. 

Tím to ale nekončí, tvůrci následně pošlou svým obětem zprávu o tom, že se staly terčem jejich pořadu. Reakce bývají rozporuplné. „Čekáme, kdy přijde žaloba. Někteří to přijali v pohodě, ale obdrželi jsme i několik nenávistných zpráv. Nejlépe se k tomu postavil umělecký řezbář z prvního dílu, ten to vzal sportovně a nakonec jsme v popisu zveřejnili jeho stránky,“ říká Daniel Degen.

Momentálně startuje druhá série pořadu a to je teprve začátek: „Zatím každou středu vychází jeden díl, ale do budoucna chystáme přidat další koncepty,“ dodává Degen. Zeptali jsme se jich na pár dalších otázek ohledně jejich nového kanálu. 

Doporučeno
ENTER je nejzajímavější prodejna oblečení u nás. Nabízí unikátní kousky, které jinde nenajdeš ENTER je nejzajímavější prodejna oblečení u nás. Nabízí unikátní kousky, které jinde nenajdeš 30. dubna 2019 20:35

Pokud byste se měli čtenářům představit, co byste o sobě řekli?

Maksim Shamanskii (režisér): Maksim se píše přes „ks“ (souhlasím, je to prasárna). Již od 7 let jsem měl sen se dostat do audio-vizuální tvorby. Mám rád grilled roastbeef bagetu s tmavým pečivem, blbý vtipy a svůj štáb.


Daniel Degen (producent): Ano, opravdu se jmenuji Degen. Offline jsem Daniel, manažer obchodu s módou Enter The Address. Ze všech manažerů v Praze mám nejdelší knír. Online jsem Degen, který otravuje život poctivě pracujícím lidem.

Jak vás napadlo založit si youtubový kanál U telefonu Degen a jak pravidelně budou jednotlivé díly vycházet?

DD: kamarádi mě naučili mluvit rusky a v zimě jsem tam oslavil Nový rok. Kromě vodky, doširáku a norkových kožichů tam mají velmi kvalitní YouTube scénu. Překvapilo mě, kolik času a prostředků tvůrci do těch konceptů vkládají a řadu z nich jsem nikdy jinde ve světě neviděl (dokonce ani v USA).

Inspirovalo mě to a řekl jsem si, že něco takového můžeme vytvořit i v České Republice. Zároveň tvorba obsahu je skvělý nástroj, jak spojit lidi z mého okolí, kteří mají ambice něco tvořit a nebojí se ze sebe udělat Degeny na YouTube. Zatím každou středu vychází jeden díl, ale do budoucna chystáme přidat další koncepty.

Jak vybíráte fráze, které musí v telefonátu zaznít, a podle čeho si volíte své potenciální oběti?

DD: Představujeme si našeho hosta, jak se trápí se zadáním a následně se vaří při vymýšlení kontextu, aby hovor nebyl druhé straně příliš podezřelý. Čím nesmyslnější fráze, tím lepší výsledek. Víte co, Čau, Aloha, Hello... Oběti jsou hlavně společnosti, které v historii poskytly špatný zákaznický servis. Je to taková pomsta ,,poctivě" pracujícím lidem.


MS: Inspiruji se babičkou, která trpí demencí.

U telefonu Degen otravuje život poctivě pracujícím lidem tupými telefonáty. Čekáme, kdy přijde žaloba, říkají tvůrci
Zdroj: U telefonu Degen

Pořad má za sebou první sérii. Co byla v rámci jednotlivých callů zatím největší výzva?

DD: Největší výzva bylo dovolat se do České pošty. A také zajistit party pro 300 důchodců, kde měl hrát DJ Nobodylisten, kterého ovšem produkční klubu neznal. Každý hovor je výzva, protože nevíte, co vás čeká. Nevíte, jaké máte zadání, jaké přijdou fráze a hlavně nevíte, jak na ně volaný bude reagovat.


MS: Největší výzva byla zadržovat smích a zároveň udržet stabilní kameru při natáčení dílu s Ukrajinkou v čistírně a marketingovým oddělením Jehovistů. Po natáčení mě bolel každý sval v těle v dobrém slova smyslu.

Druhou sérii spustíte 29. dubna. Na co všechno se můžou fanoušci těšit?

DD: Odhalíme tajemství, jak vydělávat peníze darováním tělesných tekutin, a proč mají hypebeasti zákaz vstupu do lékáren.


MS: Nový design a osvětlení lokace, nové hosty, zaostřená centrální kamera a hovor s věštkyní o pitném režimu.


Máte v plánu do budoucna svůj YouTube kanál nějak rozšiřovat?

DD: Ano, plánujeme kanál rozšiřovat o další koncepty, ale to závisí také na tom, jak se nám podaří najít další způsoby financování. Máme pro potenciální reklamní spolupráci připravený koncept video reklamy na míru, pro kterou sami zajistíme natáčení.

Prioritou je pro nás doručovat odběratelům zábavný a kvalitní obsah a nechceme je otravovat nerelevantní reklamou a to náš koncept zvládne zajistit. Poskytneme herce, zázemí, know-how a vytvoříme pro zákazníka obsah, který splní jeho požadavek a zároveň nebude rušivý pro sledující, protože reklama bude vždy stavěna tak, aby byla zábavná a sledující na ni chtěl koukat, protože bude mít vždy nějaký příběh.

V kolika lidech show vzniká?

DD: V současnosti se na vzniku show aktivně podílí čtyři lidé. Během samotného natáčení je přítomno daleko více osob a celkově se do procesu zapojilo dost lidí z různých sfér. Dokonce někteří sami od sebe začali posílat nápady kam volat a jaké fráze u toho říkat nebo nám začali doporučovat hosty. Máme radost, že se naše práce lidem líbí a jsme otevření jakékoliv formě spolupráce, pokud někdo cítí, že by chtěl přidat ruku k dílu.

Domů
Sdílet
Diskuse