Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
26. června 2020 18:31
Čas čtení 0:43
Antonín Havlík

Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo

MÓDA MÓDA
Uložit Uložené

Koupit si oblečení z limitované edice můžeš i ty.

S vlastním merchandisem experimentuje stále více značek – i těch, které nemají s módou zdánlivě nic společného. Německý obchodní řetězec Lidl na svých stránkách zveřejnil svou novou kolekci oblečení, kterému dominuje nepřehlédnutelné modro-červené logo se žlutým pozadím.

Lidl tak netradičním způsobem testuje sílu své značky. V České republice se prodejce těší silné podpoře – loňský výzkum prokázal, že našinci ho řadí mezi nejoblíbenější řetězce. Poměrně odvážně tak reaguje na současný trend. 

Domů
Sdílet
Diskuse