Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
4. července 2020 17:59
Čas čtení 0:53
Richard Balog

O tenisky Dior x Air Jordan 1 projevilo zájem 5 milionů lidí. Dostupných je přitom jen 8 000 párů

O tenisky Dior x Air Jordan 1 projevilo zájem 5 milionů lidí. Dostupných je přitom jen 8 000 párů
Zdroj: Nike
MÓDA
Uložit Uložené

Spojení francouzského módního domu a sportovní ikony přináší neuvěřitelný zájem ze strany široké veřejnosti.

Neočekávané spolupráce zvučných značek jsou tím správným kořením módního průmyslu, o které je většinou obrovský zájem a jednotlivé kousky jsou z pultů prodejen pryč dříve, než člověk stihne napočítat do deseti, a to bez přehánění.

V průběhu posledních let se přitom stále častěji prolíná high-end odvětví se streetwearem. Přirozený vývoj a přesun pozornosti na mladší generaci neodstartoval jen Virgil Abloh a Off-White™, ale také společné kolekce Louis Vuitton se Supreme či následovně Palace x Ralph Lauren.

V daných stopách pokračuje pod vedením Kima Jonese i renomovaný módní dům Dior, který si vybral symbol sportovní módy, Nike, respektive dceřinou společnost Jordan Brand. Designéři z obou táborů sáhli po siluetě Air Jordan 1 ve vysokém i nízkém provedení a o úspěch bylo postaráno.

O tenisky Dior x Air Jordan 1 prejavilo záujem 5 miliónov ľudí. Dostupných je pritom len 8 000 párov
Zdroj: Nike
Doporučeno
Transgender modelka: Pokud jsou vaše děti jiné, je třeba to řešit, jinak jim pokazíte život (Rozhovor) Transgender modelka: Pokud jsou vaše děti jiné, je třeba to řešit, jinak jim pokazíte život (Rozhovor) 28. června 2020 11:21

Luxusní úprava těmto basketbalovým kráskám náramně sluší, a tak nás ani přinejmenším nepřekvapuje, že se o jejich získání prostřednictvím losování přihlásilo až 5 milionů lidí. Podle slov výkonného ředitele francouzské značky pro WWD se však do prodeje dostane jen 8 000 párů, což v praxi znamená 625násobně vyšší zájem, než je reálná nabídka prodejců. Pietro Beccaria také potvrdil existenci dalších 5 000 párů, které jsou ale určeny pro top klienty společnosti a známé tváře.

Cena tenisek se vyšplhala až nad 50 tisíc korun, ovšem v případě, že se ti je podařilo získat, tak za následný prodej si můžeš jít rovnou koupit nové auto. A to se vyplatí, ne?

Domů
Sdílet
Diskuse