Spojení francouzského módního domu a sportovní ikony přináší neuvěřitelný zájem ze strany široké veřejnosti.
Neočekávané spolupráce zvučných značek jsou tím správným kořením módního průmyslu, o které je většinou obrovský zájem a jednotlivé kousky jsou z pultů prodejen pryč dříve, než člověk stihne napočítat do deseti, a to bez přehánění.
V průběhu posledních let se přitom stále častěji prolíná high-end odvětví se streetwearem. Přirozený vývoj a přesun pozornosti na mladší generaci neodstartoval jen Virgil Abloh a Off-White™, ale také společné kolekce Louis Vuitton se Supreme či následovně Palace x Ralph Lauren.
V daných stopách pokračuje pod vedením Kima Jonese i renomovaný módní dům Dior, který si vybral symbol sportovní módy, Nike, respektive dceřinou společnost Jordan Brand. Designéři z obou táborů sáhli po siluetě Air Jordan 1 ve vysokém i nízkém provedení a o úspěch bylo postaráno.
Luxusní úprava těmto basketbalovým kráskám náramně sluší, a tak nás ani přinejmenším nepřekvapuje, že se o jejich získání prostřednictvím losování přihlásilo až 5 milionů lidí. Podle slov výkonného ředitele francouzské značky pro WWD se však do prodeje dostane jen 8 000 párů, což v praxi znamená 625násobně vyšší zájem, než je reálná nabídka prodejců. Pietro Beccaria také potvrdil existenci dalších 5 000 párů, které jsou ale určeny pro top klienty společnosti a známé tváře.
Cena tenisek se vyšplhala až nad 50 tisíc korun, ovšem v případě, že se ti je podařilo získat, tak za následný prodej si můžeš jít rovnou koupit nové auto. A to se vyplatí, ne?