Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
28. července 2020 15:43
Čas čtení 0:36
Daniel Mikolášik

IKEA představuje limitovanou kolekci oblečení. Najdeš v ní mikinu a tričko s obřím čárovým kódem, ale i deštník

MÓDA
Uložit Uložené

Vypadá to tak, že o kolekci bude mimořádný zájem a jednotlivé kousky se budou resellovat za mnohem vyšší ceny.

S vlastním merchem v poslední době experimentuje stále více značek, a to i přesto, že primárně s módou nijak zvlášť nesouvisí. Po velmi žádané kolekci od německého obchodního řetězce Lidl, kolem níž byl nesmírný hype, přichází s vlastním merchem i švédský nábytkářský gigant IKEA.

Doporučeno
Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo Lidl představil limitovanou kolekci svého merche. Novému oblečení dominuje charakteristické logo 26. června 2020 18:31

Společnost na oficiálních stránkách zveřejnila svoji vůbec první kolekci oblečení, ve které dominují především achromatické barvy jako bílá či černá s jednoduchými, ale zato estetickými designy. Nechybí ale ani klasické modro-žluté IKEA logo.

V kolekci se sloganem „Od skříňových řešení po skříňové možnosti“ se nacházejí trička a mikiny s velkým čárovým kódem, ale také designové vychytávky jako plátěná taška, deštník, láhve či ručníky.

Kolekce oblečení s názvem EFTERTRÄDA je zatím dostupná pouze v Japonsku, ale předpokládá se, že řetězec ji později zpřístupní i v rámci dalších trhů. Její prodej začne exkluzivně v IKEA Haradžuku a jen v omezených dnech (od 31. července do 6. srpna). Kolekce bude ale dostupná i na e-shopu.

Domů
Sdílet
Diskuse