Po úspěšné kolekci oblečení od supermarketu přichází další. Řetězec tvrdí, že zájem lidí překonal jejich očekávání.
Německý obchodní řetězec Lidl už v červnu představil vlastní kolekci oblečení. Ta na první pohled vypadala dost bizarně, jednotlivé kousky se však vyprodaly do pár hodin. Několik z nich veřejnosti představili již v dubnu a okamžitě se staly nedostatkovým zbožím.
Snad největší zájem byl o modro-žluto-červené tenisky značky Esmara, jejichž retailová cena byla sice 400 korun, ale po tom, co se vyprodaly, se na některých aukčních portálech resellovaly i za 160 tisíc.
Po velkém úspěchu, který prý nečekal ani samotný Lidl, se řetězec rozhodl přijít s další, v pořadí druhou módní kolekcí. Některé kousky jsou stejné, ale mezi sortimentem se nachází také řada nových designů a návrhů. V nabídce jsou trička, mikiny, legíny, pantofle, tenisky, ponožky, kšiltovky či sportovní doplňky.