Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
Tento obsah je sponzorovaný obsah společnosti adidas.
10. května 2021 17:05
Čas čtení 1:13
Sponzorovaný obsah

Kovy: Někteří vidí youtubera. Já vidím platformu k diskusi o skutečně důležitých věcech

Kovy: Někteří vidí youtubera. Já vidím platformu k diskusi o skutečně důležitých věcech
Zdroj: se souhlasem Michaly Rusaňukové
ZAJÍMAVOSTI
Uložit Uložené

Za úspěšným člověkem je odhodlání překonávat překážky, víra v dobrý konec a píle. Můžeš dokázat cokoliv, jelikož nic není nemožné. To ví i Kovy, který je jednou z tváří kampaně od adidasu Impossible Is Nothing.

Kdo je podle tebe Kovy? Je to ten kluk, co vystupuje na YouTube, dabuje kreslené prasátko a paroduje celebrity? Ne, už dávno neplatí, že youtuber musí být nutně bezduchý bavič. Karel Kovář si uvědomil, že prostřednictvím této platformy může měnit svět kolem sebe, inspirovat mladé a otevřít jim společenská témata, o kterých ještě neslyšeli. O tom, jak si šel za svým snem, je i jeho nové video.

Doporučeno
Omez fast-fashion a obuj se udržitelně. Footshop, adidas a Reebok ti poradí, jak na to Omez fast-fashion a obuj se udržitelně. Footshop, adidas a Reebok ti poradí, jak na to 5. května 2021 17:00

Směřovat výš, chtít víc a neslevit na svých snech. Mít odhodlání měnit svět, překonávat sám sebe a ukázat mladým lidem, že mají šanci dělat to, co chtějí. Jinak řečeno, nic není nemožnéImpossible Is Nothing. Proč by se tedy nemohl bývalý gamer zajímat o společenská témata a přiblížit je mladým lidem? Progresivní postoj, který Kovy zaujímá ke své tvorbě, je zosobněním postoje a hesla značky adidas. 

Ve svém novém videu dokládá, že s nálepkou youtubera, který hraje hry, není život snažší. Zvláště v momentě, když se snažíš vykročit ze své bubliny a jít dál. Absolvovat coming-out, i když není jasné, jaký dopad to bude na vás mít. Skočit s padákem a překonat svůj strach, napsat svou biografii ve dvaceti letech i přes argumenty, které mluví o tom, že nic nemáte za sebou. Zvládnout rozhovor s dalajlámou nebo předsedou Evropské komise. Nic není nemožné.

Kovy
Zdroj: adidas

Kovář je jednou ze stovek tváří z celého světa zapojených do kampaně značky adidas Impossible Is Nothing, která odstartovala 19. dubna. Ve svých postech sdílí, v čem vidí své příležitosti. Dokazují, že svět je příležitost sama o sobě a je jen na tobě, jak se k ní postavíš. Z dalších českých osobností se s vlastními příběhy svěřili i basketbalista Tomáš Satoranský nebo fotbalistka Barbora Votíková. 

Inspiruj se tedy oknem do života youtubera, který opustil monitor a klávesnici, a místo toho, aby zůstal ve své škatulce, například vyzval celou republiku k tanci, přestože tančit neuměl. Když vidíš možnosti i tam, kde jiní ne, neznamená, že tam nejsou. 

Domů
Sdílet
Diskuse