Zpravodajský portál pro moderní generaci, která se zajímá o aktuální dění.
Zajímá tě aktuální dění? Zprávy z domova i ze světa najdeš na zpravodajském webu. Čti reportáže, rozhovory i komentáře z různých oblastí. Sleduj Refresher News, pokud chceš být v obraze.
Kliknutím na tlačítko tě přesměrujeme na news.refresher.cz
14. května 2021 10:30
Čas čtení 1:10
Martin Mičuda

Brabus nabízí za 254 tisíc eur Éčkové AMG s výkonem rovných 800 koní a 1 000 Nm

Brabus nabízí za 254 tisíc eur Éčkové AMG s výkonem rovných 800 koní a 1 000 Nm
Zdroj: Brabus
TECH
Uložit Uložené

Jako základ pro úpravu posloužil model Mercedes-AMG E 63 S.

Aktuální generace třídy E ve verzi E 63 S od značky Mercedes-AMG patří mezi ty úplně nejvýkonnější počiny, jaké je možné dnes na našem trhu koupit. Vrcholná Sková varianta totiž nabízí úctyhodných 612 koni. Pro firmu, jakou je Brabus, to však již tradičně není takový údaj, s jakým by se slavný německý tuningový virtuóz uskromnil. Na scénu tak uvádí svoji úpravu s prostým názvem Brabus 800.

Jak se již stalo zvykem, právě číselný údaj reprezentuje výsledný výkon, na jaký se úpravce po vylepšeních dostal. Dvakrát přeplňovaná 4 litrová V8 tak po balíku Brabus B40S-800 PowerXtra disponuje výkonem až 588kW/800 koní a točivým momentem rovných 1 000 Nm. Za masivním navýšením síly stojí nová turbodmychadla, upravené sání a chlazení, přemapovaná řídící jednotka a kompletně nová výfuková soustava. Zajímavostí je, že kromě brutálnějšího zvukového doprovodu Brabus i v tomto případě už slibuje i jakýsi tichý režim „Coming home“, který má být ohleduplný k sousedům budoucího majitele.

Brabus, E 63 S,
Zdroj: Brabus

Samozřejmě, poháněná jsou nadále všechna čtyři kola, v rámci tzv. Drift Modu je však možné poslat všechen výkon výhradně na zadní nápravu. Brabus 800 v podání upraveného E 63 S zvládne disciplínu z 0 na 100 km/h za rovné 3 sekundy, maximální rychlost je omezena na magické hranici 300 km/h. Sériová verze přitom nabízí možnost odblokovat omezovač rychlosti, bez kterého dosáhne až 307km/h.

Z vizuální stránky přibyly tradiční karbonové nástavce a doplňky, které dotvářejí pověstně agresivní dojem. Přední nárazník tak dostal dodatečný splitter, naopak ten zadní rozměrný difuzor a čtyři nové koncovky výfukové soustavy. Celek je díky upravenému vzduchovému podvozku snížen o dalších 20 milimetrů, stojí přitom na 21" discích Monoblock Platinum Edition. O obutí se starají pneumatiky s rozměry 255/30 vpředu a 295/25 vzadu. Na závěr dodejme, že k dispozici je jako sedan, tak i praktické kombi, v obou případech je možné sáhnout i po vyšperkovaný interiéru. Ceny začínají na úrovni od 254 tisíc €.

Brabus, E 63 S,Brabus, E 63 S,Brabus, E 63 S,Brabus, E 63 S,
Zobrazit galerii
(11)
Domů
Sdílet
Diskuse