hledej na refresheru

Doporučujeme zapnout browser notifikace, pokud budeš přihlášený na Refresheru na tomto zařízení.
Zpět na úvod

Pravidla sponzorovaneho obsahu

Pravidla sponzorovaneho obsahu

Veškerý obsah, z nějž může mít Refresher finanční užitek, resp. za který mu někdo zaplatí, ať už přímo za tvorbu, nebo za možnost být součástí, případně umístění produktů, označujeme. Naším cílem je mít označen veškerý takový obsah, nativní reklamu. Chceme, aby čtenáři věděli, který obsah je plně redakční, který je na hranici mezi redakčním a obsahem od inzerenta, a který je plně placený ze strany inzerenta, zveřejňovaný nebo vytvořený pro inzerenta. Využíváme následující označení:


Ve spolupráci

Obsah tvoří redakce, resp. tým Refresheru, ale partner nebo inzerent se tematicky hodí do obsahu. Je to obsah, který se nám zamlouvá, ale inzerent nám pomáhá jej tvořit.

 

Sponzorovaný obsah

Obsah, který tvoříme na základě zadání inzerenta.


PR zpráva

Zveřejněna na základě objednávky. Obsah je schválen a zkontrolován redakcí, ale nemusí reprezentovat názory většiny redakce. Je to zakoupený mediální prostor k šíření konkrétního poselství inzerenta.